  • 1. Data: 2009-04-22 11:40:23
    Temat: Sigma DP2 - kolejne sample
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Witam !

    Bez zbytniego gadania, zapodaje:

    http://www.rytterfalk.com/2009/04/20/initial-dp2-rev
    iew-with-full-size-shots/

    Wg mnie wyglada to ciekawie...

    Pozdrawiam !

    Adameck

  • 2. Data: 2009-04-22 11:45:55
    Temat: Re: Sigma DP2 - kolejne sample
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adameck wrote:

    > Bez zbytniego gadania, zapodaje:
    >
    > http://www.rytterfalk.com/2009/04/20/initial-dp2-rev
    iew-with-full-size-shots/

    > Wg mnie wyglada to ciekawie...

    Wygląda to świetnie, jeśli ta stałka do m4/3 nie wyjdzie, to ta Sigma może
    zgarnąć całkiem duży wycinek rynku.

  • 3. Data: 2009-04-22 11:47:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    iew-with-full-size-shots/

    > Wygląda to świetnie,

    Szczegolnie AC w rogach :)

    > jeśli ta stałka do m4/3 nie wyjdzie, to ta Sigma
    > może zgarnąć całkiem duży wycinek rynku.

    Wiekszy niz Pentax? ;)

  • 4. Data: 2009-04-22 12:00:22
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-04-22, śro o godzinie 13:45 +0200, Mateusz Ludwin pisze:

> [...]
    iew-with-full-size-shots/

    > Wygląda to świetnie, jeśli ta stałka do m4/3 nie wyjdzie, to ta Sigma

    Naleśnik 20/1.7 ma być i nie widzę powodów aby Panas go nie wypuścił.
    Pytanie ilu znajdzie chętnych, bo na cenę poniżej $500 bym nie liczył.
    To będzie chyba najjaśniejszy naleśnik, ale też jeden z droższych.
    Jakość pewnie też będzie świetna, a trzeba będzie sporo kasy wydać. No i
    trzeba będzie poczekać na Olka z mniejszymi puszkami m4/3 i ewentualnie
    ciemniejszymi, a sporo tańszymi naleśnikami.
    Ja chyba zostanę przy kicie z G1 i jasną 50mm do portretów.
    Do kieszeni mi się aparat nie musi mieścić. Zresztą małe aparaty m4/3 aż
    tak małe nie będą. Pewnie bliżej im będzie do G10 niż ixusa ;)

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 5. Data: 2009-04-22 12:14:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    grzybu wrote:

> [...]
    > trzeba będzie poczekać na Olka z mniejszymi puszkami m4/3 i ewentualnie
    > ciemniejszymi, a sporo tańszymi naleśnikami.

    No więc jeśli trzeba będzie wydać na taki zestawik $1000, to Sigma wydaje się
    dużo lepszym wyborem. Oczywiście jeśli ktoś lubi fotografować standardem.

  • 6. Data: 2009-04-22 13:25:28
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Szczegolnie AC w rogach :)

    > Wiekszy niz Pentax? ;)

    Uwaga, przypominam, ze caly czas mowimy o aparacie kieszonkowym ! Jakosc na
    razie bije na glowe inne kompakty.
    Dla kogos kto juz nie ma miejsca na wyjazdy rodzinne brac lustra ten model
    jest jak znalazl. Trzeba tylko sobie uswiadomic fakt o dosc istotnym
    ograniczeniu jakim jest staly obiektyw o ogniskowej dla malego obrazka 41
    mm. Tutaj bez konwertera odpadaja szerokie pejzaze !

    Adameck

  • 7. Data: 2009-04-22 13:54:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Adameck wrote:

    > Uwaga, przypominam, ze caly czas mowimy o aparacie kieszonkowym ! Jakosc na
    > razie bije na glowe inne kompakty.

    E nie skumałeś :>

> [...]
    > ograniczeniu jakim jest staly obiektyw o ogniskowej dla malego obrazka 41
    > mm. Tutaj bez konwertera odpadaja szerokie pejzaze !

    No to DP1 + DP2. Taki zestaw też rozważam.

  • 8. Data: 2009-04-22 14:53:50
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Witam !

> [...]

    I jeszcze na Pbase sporo fotek z tej Sigmy:

    http://www.pbase.com/sigmadslr/users_dp2

    Po obejrzeniu - to chyba moj faworyt, juz zbieram kase !

    Adameck

  • 9. Data: 2009-04-22 14:56:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adameck pisze:
    > Uwaga, przypominam, ze caly czas mowimy o aparacie kieszonkowym ! Jakosc na
    > razie bije na glowe inne kompakty.

    Bije chyba oryginalnością.
    Przy 2640px × 1760px to przynajmniej z tuzin kompaktów dorówna temu
    czemuś, a jeszcze będzie miało zuma.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-04-22 15:01:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adameck pisze:
    > I jeszcze na Pbase sporo fotek z tej Sigmy:
    > http://www.pbase.com/sigmadslr/users_dp2
    > Po obejrzeniu - to chyba moj faworyt, juz zbieram kase !

    Zaczekaj, poszukaj dobrych sampli z kilku kompaktów i przelicz im
    rozdzielczość do tych czerech i pół megapikseli - wtedy dopiero można to
    z czymkolwiek porównać.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/