eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSigma 70-300 APO DG MACRO AFmotor Nikon czy TAMRON 70-300 LD Di MACRO NIKON › Re: Sigma 70-300 APO DG MACRO AFmotor Nikon czy TAMRON 70-300 LD Di MACRO NIKON
  • Data: 2009-05-15 21:19:09
    Temat: Re: Sigma 70-300 APO DG MACRO AFmotor Nikon czy TAMRON 70-300 LD Di MACRO NIKON
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chcę wydawać 1,7 k zł na Nikkora

    Gdzie masz Nikkora po 1,7k zł?

    > Sigma prawie 1 tys., Tamron -0,7 tys.

    Jest jeszcze Sigma bez APO za 600zł. A jak masz body z silnikiem, to Nikkor
    70-300G za 400zł.

    Mam nikkora 70-300 VR i Tamrona 70-300. Tamron ma tylko jedną zaletę - waga
    i wymiary. Jak ktoś lubi, to jeszcze makro. Optycznie nie jest zły, ale AF
    to koszmar. Czasami zupełnie nie reaguje na naciśnięcie spustu, trzeba mocno
    przekadrować i próbowac ponownie. Do zdjęć podróżniczo-pamiątkowych jest OK.
    Stosunkowo niezły do portretu, jest najjaśniejszy ze wszystkich wymienionych
    powyżej (najpóźniej przymyka przysłonę przy zmianie ogniskowej).

    Jak jesteś z Wrocławia, to mogę dać się pobawić.

    --
    Radosny