    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sigma 10-20 3.5 czy 10-20 4-5.6
    Date: Wed, 07 May 2014 12:43:45 +0200

    On 2014-05-07 09:41, lew wrote:

    > Przymierzam si? do kupna szerokiego obiektywu
    > i w?a?ciwie zdecydowa?em si? na jedn? z tych Sigm
    > czyta?em testy, opinie i mam ma?y metlik w g?owie.
    > Kt?r? wybra? bo r?znica w cenie ok. 1000 z?
    > a z test?w i opinii wynika, ?e w jako?ci zdj?? nie taka znowu du?a.
    > M?j aparat to Nikon 5100

    Jesli potrzebujesz szerokiego kata + swiatlosily to bierz ze stalym
    swiatlem.

    Jesli ten drugi czynnik nie jest istotny a roznica w kwocie tak, i
    bedziesz glownie czerpal z atrybutu szerokiej ogniskowej, to.. wiadomo.

    Mialem krotko podobny dylemat, ale wybralem 10-20/3.5 ze wzgledu na
    konkretna potrzebe - fotografowanie koncertow. I jestem z tej sigmy
    bardzo zadowolony. Bardzo dobrze sprawdza sie tez przy architekturze.

    --

    memento lorem ipsum