  • 1. Data: 2011-06-09 12:33:20
    Temat: Siena - kabel anteny radiowej
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    od pewnego czasu miałem problemy z odbiorem radiowym w Sienie.
    Wyjąłem radyjko, zmierzyłem - nie ma połączenia między
    kabelkiem antenowym a anteną na dachu. Próbowałem podłączyć
    po prostu krótki drut jako antenę, ale po uruchomieniu
    silnika zakłócenia są tak duże, że słychać tylko pisk.
    Wobec tego mam pytanie: czy da się jakoś to naprawić?
    Jak dostać się do tego kabla - czy muszę rozkręcać całe
    nadwozie?

    P.

  • 2. Data: 2011-06-09 12:40:38
    Temat: Re: Siena - kabel anteny radiowej
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    u ciebie bedie pewnie tak jak w wiekszosci aut jesli masz antene na dachu.
    kup nowa dobra antene (dobra bo tanie zazwyczaj maja przy krotkie kable.
    odkrec slupek prawy przedni, odkrec oslony p.sloneczne i ew rączki kierowcy
    i pasazera (przy dachu).
    odegniesz dzieki temu podsufitke troche i zobaczysz zatrzaski trzymajace
    kabel.
    wyjmij go i poloz nowy. nie bedzie raczej koniecznosci wyjmowania dechy - u
    mnie pieknie weszlo wszystko obok deski.
    odkrec stara antene od dachy i zamontuj nowa. zwroc uwage na ew korozje przy
    mocowaniu anteny. jak jest to zabezpiecz to (papiuer scierny, farba, doba na
    wyschniecie).
    zamontuj nowa antene i poloz nowy kabel tak jak szedl oryginalny.

    gotowe:) 2h roboty jak robisz to za pierwszym razem.

  • 3. Data: 2011-06-10 23:40:00
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    > gotowe:) 2h roboty jak robisz to za pierwszym razem.

    Dziękuję! Spróbuję, chociaż 2h oznacza, że prosto nie będzie...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2011-06-12 17:15:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Dziękuję! Spróbuję, chociaż 2h oznacza, że prosto nie będzie...

    jest calkiem prosto ale za pierwszym razem ogladasz jak to jest zrobione i
    po prostu poruszasz sie ostroznie by czegos nie spitolic