  • Data: 2009-11-03 08:50:49
    Temat: Re: Siemens S35i do AVR - kilka pytań
    Od: robmac <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki napisał:
    > Chcę podłączyć Siemensa S35i do AVRa i mam kilka pytań:
    > 1. Gdzie podłączyć linie DTC i CTS (piny 7 i 8)?

    a gdzie masz te linie DTC i CTS wS35, albo w AVRku?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=siemens+c35+pino
    ut&lr=&aq=f&oq=

    > 2. Jakie są poziomy napięć na RXD i TXD? 3.3V?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=siemen
    s+c35+rs232+voltage&lr=&aq=null&oq=

    > 3. Jaka jest wydajność prądowa pinu 4 (BATTERY OUT)? 5mA w szczycie da?

    ja tam widzę na schematach pin 4 - "Battery (S25 only)"

    pozdrawiam
    Robert
    --
    www.robmac.pl - obudowy dla elektroniki.