    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sie tirom nie klanial
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 27 May 2019 19:59:58 GMT

    > Nic nie napisalem o zabieraniu prawa jazdy. Nie mam pojecia z
    > ktorego brudnego palucha to wyssales.

    Takie uwagi to do mamusi przy wigilii...
    Pisałes o sprawdzaniu umiejetnosci iweidzy po decyzji sądu. Jak rozumiem
    chronologia miałaby być nastepujaca:
    - jest wypadek
    - sad decyduje o przeswietleniu delikwenta
    - okazuje sie ze delikwent nie zdaje testu na PJ
    - sad odbiera uprawnienia
    - delikwent odpowiada wstecznie za spowodowany wypadek pokrywajac straty.

    Czyzbym zle zrozumiał twój tok rozumowania?

    > Jedynie to ze jestes
    > manipulatorem cie tlumaczy.

    ROTFL I to mowi gośc ktory nie raz pisał: to jest usenet, nie musze tu
    byc wiarygodny a jak jest proszony o potwierdzenie swoich dziwnych tez to
    odpycha sie stwierdzeniem ze nie ma kogoś w doowdzie. Ale jazda.

    > W warunkach ogolnych OC jest definicja
    > wypadku. Jest rowniez w jakich sytuacjach ubezpieczyciel moze
    > wystapic do sprawcy o zwrot wyplaconej poszkodowanemu kasy.

    To akurat wynika z ustawy a nie z warunków OC.

    > Daje sie
    > polaczyc paragraf z definicja wypadku z paragrafem o regresie. I
    > jesli ubezpieczyciel uzna ze dzialanie sprawcy bylo w jakims
    > zakresie zamierzone, bo np biegly policzy ze w miejs u gdzie bylo
    > ograniczenie predkosci do 50 sprawca jechal 100, i dlatego doszlo do
    > zdarzenia to ma prawo wystapic o zwrot kasy.

    Co za bzdury. O ile nie udowodnisz np ze gośc wczesniej mowił ze rozpedzi
    sie i zabije w czołowym zderzeniu to nijka nie udowodnisz ze samo
    przekroczenie predkosci miało na celu spowodowanie wypadku.
    Bo to absurd. Predkosc przekraczana jest notorycznie, chyba nie
    twierdzisz ze kazda z tych osób chce kogoś zabic?

    > W ww sytuacji zdarzenie
    > traci status wypadku. Zaloz ze jestes kiedowca co znaczaco
    > przekroczyl predkosc, wyprzedzal, nie zmiescil sie i spowodowal duze
    > uszkodzenie trzech ciezarowek. Wszystko jest udokumentowane.
    > Zniszczeniu ulegla zawartosc jednej ciezarowki, warta milion
    > zlotych. I po dwoch tygodniach dostajesz od ubezpieczycieli tamtych
    > samochodow ze masz zwrocic to co wyplacili. A jak nie to sprawa do
    > sadu. Jakich argumentow uzyjesz zeby nie placic?

    Ano takich ze regres jest bardzo wyraźnie iopisany w ustawie i nic tam
    nie ma o spowodowaniu wypadku w wyniku znaczacego przekroczenia
    predkosci.
    Powiem wiecej - gdyby było tak jak piszesz to po co byłoby OC? Na małe
    przekroczenia?

    Zebys mnie dobrze zrozumiał, ja nie bronie piratów ale albo nei znasz
    przepisów albo nie rozumiesz o czym piszesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis