  • Data: 2010-06-23 07:56:57
    Temat: Re: Sie pochwale filmem tym razem
    Od: krzysieksx <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > mialem okazje widziec te ramke u Janka na zywo ztymfilmem. To jest lipa
    > na razie. Film bardzo OK ale ramka to lipa. Nie wiem w jakim kierunku
    > potoczysieto cale 3D ale TV z okularami to tez lipa jest. Jeszcze poczekamy
    > troche na cos z prawdziwego zdarzenia.

    a ja się nie zgadzam, na moim tv z okularkami oglądanie filmów 3d to
    czysta przyjemność. Ewentualnie jak ktoś przesadzi z separacją, to
    wtedy ciężko się skupić i widać po prostu rozjechany obraz a nie 3d.
    Okularki kolorowe nie dają takiego efektu jak tv i dodatkowo fałszują
    kolorki, choć niewątpliwą zaletą jest to, że działają z każdym
    wyświetlaczem :)
    Inna zupełnie sprawa to to, że to 3d z filmów nie ma nic wspólnego z
    oglądaniem tego samego na żywo.
    pozdrawiam Krzysiek
    ps. mam plazme samunga 42'' a do tego stare okularki elsa revelator na
    kabelku