  • Data: 2010-06-22 21:06:58
    Temat: Re: Sie pochwale filmem tym razem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jun 2010, Roger from Cracow wrote:

    > mialem okazje widziec te ramke u Janka na zywo z tym filmem. To jest lipa
    > na razie. Film bardzo OK ale ramka to lipa.
    > Nie wiem w jakim kierunku
    > potoczy sie to cale 3D ale TV z okularami to tez lipa jest.

    Słowo komentarza poproszę.
    Znaczy *dlaczego* lipa :)

    Na moje oko, okulary z monitorem 120Hz++ są co najwyżej niewygodne,
    i w tej kategorii zgoda, ale wynik "optyczny" wstawiłbym między
    niezły a dobry. Z dokładnością do rozdzielczości monitora i zakładając
    że obraz nie ma mniej.
    Może TV ma po prostu za małą rozdzielczość?

    pzdr, Gotfryd