  • 51. Data: 2009-05-21 17:44:12
    Temat: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 18 May 2009 23:59:40 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Następny dowód na prawdziwość mojej złotej myśli ze stopki:
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6621
    951,GIODO__Google_lamie_prawo__Nie_informuje__ze_zbi
    era.html

    no trzeba sie bac. no bo jak inaczej?
    my walczymy w obronie zdeprawionych sierot topless, inni maja troche
    zabawy:
    http://www.streetwithaview.com/scenes.html
    <rs>

  • 52. Data: 2009-05-21 17:47:26
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    see_you pisze:

    > Tutaj, ludzie upierdliwi dla innych sa przez system upominani
    > i karani a napastowani przez nachalnych upierdliwcow
    > maja wlasciwa ochrone prawna.
    \

    Żyjesz w raju pieniaczy??? Co to USA, czy co?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 53. Data: 2009-05-21 17:49:46
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 19 May 2009 21:21:16 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >[...]
    >
    >Wiesz, ja proponuję ''pstrykać na faszystę''.

    nie bedziesz mial problemow, biegania po miescie ze swastyka? moze byc
    nawet ujeta w cudzyslowiu.

    >Czyli że tak powiem -
    >przepis w pupę i pstrykać z ukrytej, jak kto się robiło w Generalnej
    >Guberni.

    mozesz nawet zaproponowac zmiane nazwy kraju. na czwarta rzesze
    polska, czy jakos tak i bedzie wtedy wszystko peiknei legalnie i
    moralnie. <rs>

  • 54. Data: 2009-05-21 17:56:54
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Żyjesz w raju pieniaczy??? Co to USA, czy co?

    Raczej w "piekle" dla pieniaczy...
    Kiedy kogos przypadkiem potrace,
    ten ktos mowi - przepraszam.
    see_you

  • 55. Data: 2009-05-21 18:08:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-21 19:56:54 +0200, "see_you" <c...@e...trzy> said:

    > Raczej w "piekle" dla pieniaczy...

    W takim razie nie bardzo rozumiesz znaczenie słowa "pieniacz"...

    de Fresz

  • 56. Data: 2009-05-21 18:21:26
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
    > On 2009-05-21 19:56:54 +0200, "see_you"

    > W takim razie nie bardzo rozumiesz znaczenie słowa "pieniacz"...

    Pieklo, bo ludzie sa uprzejmi do przesady i pieniacze trafiaja w pustke,
    nie wspominajac o tym, ze sa do pewnego momentu ignorowani
    a po przekroczeniu jakiejs granicy przyzwoitosci - karani.
    A jak Ty to rozumiesz - jakie jest to "poprawne" rozumowanie?
    see_you

  • 57. Data: 2009-05-21 18:41:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-21 20:21:26 +0200, "see_you" <c...@e...trzy> said:

    > Pieklo,

    Raj, Paweł dobrze napisał.

    > A jak Ty to rozumiesz - jakie jest to "poprawne" rozumowanie?

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=pieniacz

    de Fresz

  • 58. Data: 2009-05-21 20:31:04
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    > Raj, Paweł dobrze napisał.
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=pieniacz

    Chyba obaj nie czujecie klimatu.
    Zeby tutaj byc pieniaczem, musialbys byc milionerem,
    bo najmniejsza przegrana sprawa bedzie Ciebie kosztowac
    srednia roczna pensje. System jest tutaj zupelnie inny
    niz w Polsce, tutaj sa przysiegli - zwykli, godni zaufania ludzie,
    i to oni decyduja o winie - pieniacze sa sprowadzani na Ziemie
    znacznie szybciej niz Ci sie wydaje.
    Prawo i szybkosc dzialania systemu jest nieporownywalne
    z Polska - sprawa moze rozpoczacac sie i zakonczyc
    w jeden-dwa miesiace! Gdzie sa ci pieniacze?
    Rajem dla pieniaczy jest Polska, gdzie o najmniejsza duperele
    ludzie moga sie sadzic calymi latami chodzac na dziesiatki rozpraw.
    see_you

  • 59. Data: 2009-05-21 20:47:11
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 21 of May 2009 18:47, see_you wrote:

    > "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>..

    > Z tego watku wynika, ze jedynym z jakas fobia jestes Ty sam
    > - masz fobie na "wynajdowanie" oszolomow i przypisywanie fobii.
    > W kraju w ktorym mieszkam, za natarczywosc w przygladaniu sie komus
    > mozna zarobic taki sam wyrok jak za natarczywe fotografowanie
    > bez zgody "modela". Podobnie za inne rodzaje natarczywosci
    > i ofensywnego zachowania.

    Och! Piszesz o mojej ulubionej "wolności od", więc to musi być
    Wielka Brytania. Wielka jak karta wolności :-)
    Gdzie policja może nakazać demontaż reklamy w postaci
    nagich krasnoludków, ponieważ jest ona w złym guście,

    > Tutaj, ludzie upierdliwi dla innych sa przez system upominani
    > i karani a napastowani przez nachalnych upierdliwcow
    > maja wlasciwa ochrone prawna.

    I nawet projekty dzielnic domków jednorodzinnych
    różnią się od kontynentalnych - są zaprojektowane tak,
    aby z okien sąsiedniego domku nie dało się podejrzeć
    co robisz na swoich śmieciach.

    Zaraz, zaraz... to nie Ty pisałeś, że fotografowałeś
    z nudów i ktoś fotografowany chciał pieniędzy
    albo skasowania zdjęć? Jeśli tak to powinieneś
    wiedzieć, że taka reakcja jest normalna dla tego
    kraju, a to co robisz jest prowokacją i proszeniem się
    o problemy.

    --
    nb

  • 60. Data: 2009-05-21 20:49:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    see_you pisze:

> [...]
    > Rajem dla pieniaczy jest Polska, gdzie o najmniejsza duperele
    > ludzie moga sie sadzic calymi latami chodzac na dziesiatki rozpraw.

    Nadal nie wiem, o jakim kraju mówisz, ale z tego co się orientuję, to
    np. w USA wcale nie trzeba nic płacić (w przeciwieństwie do Polski),
    żeby wnieść pozew (nie mówię o sprawach karnych, które w Polsce idą z
    urzędu). Jak nie miał racji, to trudno, wtedy koszty sądowe idą na niego
    (oraz koszty drugiej strony, które wcale nie muszą być duże).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.