  • 31. Data: 2009-05-19 21:14:19
    Temat: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > A gdyby się trochę mniej natarczywie patrzył? To nie poszedłby do pierdla?
    > Także by poszedł? No to gdyby mniej niż trochę mniej się patrzył? To wtedy
    > legalnie może, tak? Jaka jest granica natarczywości? Jaka jest granica
    > prawna w tamtym dziwnym kraju?

    Granica natarczywosci w gapieniu sie jest tam gdzie granica
    pomiedzy zrobieniem kilku fotek a natarczywym fotografowaniem kogos.
    Gdzie, to trzeba ocenic osobiscie, albo zapytac tego, na ktorego
    gapi sie lub natarczywie fotografuje.
    Kazdy ma inne poczucie smaku...
    see_you

  • 32. Data: 2009-05-19 22:22:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał
    > No tak. Opalanie się topless w miejscu publicznym jest ok

    Nie jest, może się jakaś babcia zbulwić i kłopot gotowy.

    adam

  • 33. Data: 2009-05-19 22:25:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "see_you" napisał
    > W krajach, srodowiskach spolecznych, takich jak w Polsce,
    > zdejmowanie stanika do opalania w miejscu publicznym
    > nie jest przeciez czyms naturalnym, to ciagle jest bardziej
    > dreszczykiem emocji niz opalaniem.
    > Daleko tu jeszcze do Ibizy gdzie jest raczej odwrotnie.

    Jedź i popatrz.
    Czasami sam widok odbiera apetyt na resztę dnia.
    Topless powinien być dopuszczalny wiekowo do trzydziestki lub wagowo do 60
    kg ; )))))

    adam

  • 34. Data: 2009-05-19 22:57:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > Jedź i popatrz.
    > Czasami sam widok odbiera apetyt na resztę dnia.
    > Topless powinien być dopuszczalny wiekowo do trzydziestki lub wagowo do
    > 60 kg ; )))))

    Hmm. Liszowska by się nie załapała, a taka Kożuchowska to cycków nie ma :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 35. Data: 2009-05-20 07:34:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 21:13:11 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ano :)

    > /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie
    > patrzeć/

    Dobre - choć właściwie wynika to z Dziennika Ustaw 1964 Nr 16
    poz. 93 ;-)
    I uważaj na chodniku - jakiś grupowicz jadąc samochodem może
    naprawdę to zrobić ;-)

    Pozdrawiam
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 36. Data: 2009-05-20 07:38:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 22:22:51 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > A mnie by to wisiało.
    > Najwyżej pomyślałbym, że gość ma fatalny gust :)

    Przeczytaj sobie "Iwona, Księżniczka Burgunda" ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 37. Data: 2009-05-20 11:52:20
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    see_you wrote:

> [...]
    > gdyby tak w knajpie przy obiedzie akurat w Ciebie natarczywie
    > wpatrywal sie jakis facet, bo mnie adrenalina wyplynelaby uszami

    Jak masz fobie to siedz w domu na tyłku.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 38. Data: 2009-05-20 13:49:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Hmm. Liszowska by się nie załapała, a taka Kożuchowska to cycków nie ma :P

    I o to mnie się rozchodzi ; )

    adam

  • 39. Data: 2009-05-20 13:51:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > I o to mnie się rozchodzi ; )

    o_O wolisz patrzeć się na worek kości?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 40. Data: 2009-05-20 13:55:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > o_O wolisz patrzeć się na worek kości?

    Worek kości to nie (dawno nie widziałem Kożuchowskiej, żye jeszcze ?) ale
    worek sadła to też raczej niekoniecznie i nie przed jedzeniem.
    Po prostu pamiętam ten szok na francuskim południu - stopień asertywności
    nierzadko szedł w parze z wagą, a to niedobrze ; )

    adam