    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Date: Thu, 21 May 2009 18:38:58 -0400

    On Thu, 21 May 2009 23:24:44 +0100, "see_you" <c...@e...trzy> wrote:

    >Nic takiego nie wynika.
    >Podam Ci przyklad

    [ciach przyklad]

    ja nie o calkowitych kosztach procesu, a o cenie samych prawnikow bo o
    niej wspominasz. im wyzsza jego cena tym (zasadniczo) lepszy prawnik,
    z wiekszym doswiadczeniem i wieksze jego mozliwosci przekonywania
    przysieglych, wiec w tym momencie ci przysiegli moga sie dac nabrac na
    retoryczne tricki i ich godnosc zaufania moze sie isc ryckac. <rs>

    > - wlasciciel domu domagal sie do najemcy
    >kilku tysiecy za rzekome szkody po rocznym wynajmie
    >- zadnego konkretnej demolki nie udowodnil a za te pieniadze chcial
    >wymalowac dom, w sadzie przegral (typowy pieniacz).
    >Sprawa kosztowala go "tylko" piec tysiecy, bo dosc szybko
    >dowiedzial sie jakie moga byc kolejne jej etapy i ile beda kosztowac
    >a finalnie moglo to byc 25 tysiecy z kosztami sadowymi.

    znam takich, ktorzy zaplaciliby te 25K$ zeby wygrac 5K$, a potem sie o
    nich mowi: "penny wise, dolar stupid". <rs>