    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Date: Thu, 21 May 2009 23:24:44 +0100

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
    > On Thu, 21 May 2009 22:37:16 +0100, "see_you"

    > to w takim razie, jaka role spelniaja ci godni zaufania przysiegli,
    > skoro, jak wychodzi z powyzszego rozumownia, kasa i tak przesadza
    > sprawe?

    Nic takiego nie wynika.
    Podam Ci przyklad - wlasciciel domu domagal sie do najemcy
    kilku tysiecy za rzekome szkody po rocznym wynajmie
    - zadnego konkretnej demolki nie udowodnil a za te pieniadze chcial
    wymalowac dom, w sadzie przegral (typowy pieniacz).
    Sprawa kosztowala go "tylko" piec tysiecy, bo dosc szybko
    dowiedzial sie jakie moga byc kolejne jej etapy i ile beda kosztowac
    a finalnie moglo to byc 25 tysiecy z kosztami sadowymi.
    Inaczej wygladaja sprawy scigane "z urzedu".
    see_you