  • Data: 2009-05-20 17:36:45
    Temat: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Wed 20 of May 2009 00:57, "Paweł W." wrote:

    > Hmm.
    > Liszowska by się nie załapała, a taka Kożuchowska to cycków nie ma

    Wygooglałem, że to aktorki (początkowo myślałem, że osoby jakoś
    bliżej związane z fotografią), oglądam i nie rozumiem o co chodzi.
    Liszowska, klocowate kształty, może się podobać małolatom (raczej
    dziewczynom niż chłopakom), Kożuchowska cycków ma tyle ile trzeba.
    Obie są równie w porządku Jedni wolą styl bawarski inni francuski.
    Vive la France!

    PS
    Te gazetki, w których można znaleźć fotografie obu pań,
    są makabryczne. Dlaczego takie? Jestem w szoku.

    --
    nb