  • Data: 2012-05-07 10:34:36
    Temat: Re: Shell FuelSave?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-06 12:56, Big Jack pisze:
    > Czy testował ktoś już paliwo Shell FuelSave (ON bądź Pb95) i może
    > powiedzieć, czy używanie go daje faktycznie obiecane zmniejszenie zużycia?

    Ja ostatnio tym zalałem, nie ze względu na oszczędności po prostu tak
    wypadło. Zwykle spalanie mam ok. 7l, czasem więcej czasem mniej wiadomo
    zależnie od stylu jazdy, 6,8 to min jaki udało mi się uzyskać na polskim
    paliwie. A tego spaliło mi 6,4 i jest to mój rekord spalania na polskim
    paliwie i polskich drogach.

    A.