  • Data: 2002-08-22 19:47:59
    Temat: Re: Sferia - cala prawda
    Od: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oli wrote:

    > Mam nadzieje, ze widzisz ta subtelna roznice, nawet po Twojej uczelni.... (bez
    urazy)

    > Pozdrawiam, Oli

    super, ze mi to wszystko objasniles... ale:
    - to ze antena moze byc malutka i terminal mozesz miec ukryty w domu wynika z
    propagacji fal radiowych, innej
    dla 900MHz a innej dla 2.4GHz; 3.5GHz i wyzszych
    - opoznienie wynika nie z czestotliwosci fal radiowych ale protokolu wymiany
    informacji pomiedzy stacja bazowa
    a stacjami klienckimi, chociaz gyby ktos pracowal na falach dlugich to ping pewnie
    bylby wyraznie dluzszy
    - przeczytaj sobie http://www.waverider.com/Library/NLOSkitAug2.pdf
    - z autopsji wiem, ze klienci wola miec ping ~10ms od 400ms
    - GSM jest systemem mobilnym i nie laczysz sie zawsza z ta sama stacja bazowa,
    dodatkowe opoznienia wprowadza
    kolejne polaczenia i opogramowanie routujace twoja transmisje do serwera dostepowego

    pzdr, MK

    ps
    a [nowak] to usluga firmy, w ktorej mam udzialy