  • 41. Data: 2009-08-03 18:31:19
    Temat: Re: Sezon ogorkowy
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Grzybol pisze:

    > Jest. Nie wyjebałem się nigdy w życiu na motocyklu. Miałem ich
    > sporo(motocykli). Przejeździłem kilkaset kkm. I jeżdżę nadal. Nie chcwale
    > się - po prostu się nie wypierdalam. Przewiduję sytuacje, reaguję, myślę.
    > Tyle. To nie jest trudne:-)

    Ja ci wierze :).
    Miałes farta do tej pory, moze jak Sir Piernik, dojeździsz do szacownego
    wieku bez gleby/szlifu/dzwona. Ja Ci tego zycze:)
    Mój problem, jak widze, bierze sie ze jezdze w miare regularnie na 4
    moto..., w tym jednym HD :)
    Musze powiedziec ze paciaki ze swojej winy zrobiłem dwa, jeden tydzień
    temu a drugi 25 lat temu. No gleb parkingowych nie licze :)

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 42. Data: 2009-08-03 18:32:15
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Drutek" <d...@w...pl> wrote in message

    > Chcesz moze by to przeglosowac? :^]

    Powiem po hacecjańsku: chcesz w ryło?

    Drutek

  • 43. Data: 2009-08-03 18:36:40
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Grzybol pisze:
    ...>8
    > Nie chcwale się - po prostu się nie wypierdalam.
    > Przewiduję sytuacje, reaguję, myślę.
    > Tyle. To nie jest trudne:-)

    Do czasu (tfu odpukac) az Ci sie w Strzelcach Opolskich pod kola
    wpierniczy malolata na rowerze!!
    Tez do tego czasu chwalilem sie ze przez 45 lat sie nie wypierniczylem :(

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 44. Data: 2009-08-03 18:46:25
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 16:52:06 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Jest. Nie wyjeba?em sie nigdy w ?yciu na motocyklu. Mia?em ich
    > sporo(motocykli). PrzejeOEdzi?em kilkaset kkm. I je?d?e nadal. Nie
    > chcwale sie - po prostu sie nie wypierdalam. Przewiduje sytuacje,
    > reaguje, my?le. Tyle. To nie jest trudne:-)

    wiemy, że się nie wy..bałeś bo je malujesz. za 500 zł

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 45. Data: 2009-08-03 19:09:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja ci wierze :).
    > Miałes farta do tej pory, moze jak Sir Piernik, dojeździsz do szacownego
    > wieku bez gleby/szlifu/dzwona. Ja Ci tego zycze:)

    Pewnie tak było. Jednak fartu/fartowi :-) trzeba pomóc. Fart to podstawa,
    ale jeździź trzeba zawsze tak, żeby się nie wyjebać, nie wjebać w jakiś
    karambol itd. Dotyczy to motorów i samochodó jak również furmanek:-)

    > Mój problem, jak widze, bierze sie ze jezdze w miare regularnie na 4
    > moto..., w tym jednym HD :)

    To nie to. Po prostu jeździsz być może ostrzej niż potrafisz technicznie
    oraz nie przewidujesz sytuacji.

    > Musze powiedziec ze paciaki ze swojej winy zrobiłem dwa, jeden tydzień
    > temu a drugi 25 lat temu. No gleb parkingowych nie licze :)
    > Drutek

    To w sumie niewiele. Gleba prakingowa, czyli przewrócenie motocykla w wyniku
    nieumiejętnego postawienia, na gównianym gruncie itd się nie liczy. :-)

    --
    Grzybol

  • 46. Data: 2009-08-03 19:17:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mst" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    > wiemy, że się nie wy..bałeś bo je malujesz. za 500 zł

    Właśnie. Perspektywa wydania następnych 500 powoduje to, że jeżdżę max 40
    km/h i zawsze po równym. Jak jest niebezpiecznie to schodzę z motorka i
    przeprowadzam go chodnikiem.

    --
    Grzybol

  • 47. Data: 2009-08-03 19:18:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h57akc$lco$1@news.onet.pl...
    > Do czasu (tfu odpukac) az Ci sie w Strzelcach Opolskich pod kola
    > wpierniczy malolata na rowerze!!
    > Tez do tego czasu chwalilem sie ze przez 45 lat sie nie wypierniczylem :(
    > Pozdrawiam

    Oczywiście biorę pod uwagę taką ewentualność. Codziennie jak wyjeżdżam z
    domu. W każdej sekundzie jazdy od 30 lat. I to niezależnie czym jadę:
    malowanym za 500 motongiem, puszką, rowerem czy furmanką:-)

    --
    Grzybol

  • 48. Data: 2009-08-03 20:26:30
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 21:17:00 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    powodzenia życzy kominiarz

  • 49. Data: 2009-08-04 05:40:04
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "de Fresz"
    Każdy normalny się stara. No dobra, ci od latania w błocie mają czasem
    inaczej, ale to inny gatunek.

    Tych pomijam, podobnie jak zawodowo sie wyjebujacych czyli stunterow
    kaskaderow etc...

    ***Tylko nie zawsze wychodzi. Tobie zawsze
    się udało?

    Wyjebalem sie 2 razy w zyciu, oba z nie swojej winy oba w wieku nastoletnim
    :) i wiem ze dzis nie doprowadzilbym do tych sytuacji bo obie mozna bylo
    przewidziec. A w sumie nie bylo az tak groznie bo w obu przypadkach
    pojechalem dalej o wlasnych silach.

    ***Są tacy, co po prostu wiedzą, że im się częściej nie udaje, niż innym -
    np. z raz w sezonie. Mają założyć włosiennice i pejczem po plecach?

    Kapuje, ale teorie ze choc raz w roku trzeba powiny byc karane - chocby i
    tym samobiczowaniem :).

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 50. Data: 2009-08-04 06:40:26
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości

> [...]
    > np. z raz w sezonie. Mają założyć włosiennice i pejczem po plecach?
    >
    > Kapuje, ale teorie ze choc raz w roku trzeba powiny byc karane - chocby i

    A coś się tak najeżył ;-)?
    primo: był to wstęp do porównania ciuchów,
    a drugie primo...mniejsza o to

    > T i żółte
    > (te najszypsze)
    ...no właśnie

    PS1. Ja się nie zastanawiam na tym CZY tylko KIEDY i imo tak mi jest
    łatwiej jeździć, a to już jest praktyka a nie teoria :-)
    PS2. Nie jest to oczywiście powód do dumy, raczej się tego wstydze,
    że nie potrafie jeździć, ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
    sobie
    odmówić

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y