  • 1. Data: 2009-07-29 17:22:53
    Temat: Sezon ogorkowy
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Joanna Krupa

    Modelka przyrzekła, że nigdy nie umówi się z mężczyzną, który ma w
    swojej szafie zwierzęcą skórę.

    Czyli texy górą

  • 2. Data: 2009-07-29 18:55:47
    Temat: Re: Sezon ogorkowy
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Czyli texy górą

    Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skóry na asfalcie. To tak,
    texy góra.

    DR
    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 3. Data: 2009-07-29 18:58:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Drutek pisze:
    > Jacek Czerwinski pisze:
    >>

    > Do pierwszego wyjebania

    Krupy?

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-07-29 19:18:20
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Drutek wrote:

    > Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skóry na asfalcie. To tak,
    > texy góra.

    Szajs miales, nie texy. Ja szlifowalem z Hanka przy ponad pace, Hanki
    portki byly z szajsu i juz ich nie ma, reszta byla z cordury 300-500, i
    po drobnych naprawach latamy w tych ciuchach dalej. Wczesniejszych
    paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.
    K.14.

  • 5. Data: 2009-07-29 19:42:22
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 29 Lip, 21:18, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

> [...]
    > po drobnych naprawach latamy w tych ciuchach dalej. Wczesniejszych
    > paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.
    Jest gdzieś może jakies porównanie materiałów i ich wytrzymałość?

    --
    Artur

  • 6. Data: 2009-07-29 19:44:58
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    kocyk pisze:

    > Takze jak tex, to porzadny.

    Tex to szajs, nieważne czy miałem paciaka czy nie.
    Takie jest moje zdanie.

    DR

  • 7. Data: 2009-07-29 20:44:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jul 2009 20:55:47 +0200, osobnik zwany Drutek
    wystukał:

    > Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skóry na asfalcie. To tak,
    > texy góra.

    ile razy się w nich wyjebałeś? i ile razy nie wydały?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2009-07-29 20:56:05
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Artur Zabroński wrote:
    > Jest gdzieś może jakies porównanie materiałów i ich wytrzymałość?

    Tak, tu: jak jest grubszy i firmowy, to jest lepszy.
    Napisalem, cordura od 300 daje rade bardzo, a jak beda wstawki z 500 w
    newralgicznych miejscach to juz wypas. Cordura 200 ujdzie, cordura 100 i
    corduropodobne moga nie dac rady wytrzymac pojedynczego szlifa.
    K.14.

  • 9. Data: 2009-07-29 22:08:51
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał:
    > Joanna Krupa
    > Modelka przyrzekła, że nigdy nie umówi się z mężczyzną, który ma w swojej
    > szafie zwierzęcą skórę.

    Nie przejmuj sie gupia cipa.
    Zapytaj ja z czego zrobione sa jej buty, torebka albo pasek;)
    Zremy swinie, krowy, ryby i kurczaki, jajka, kawior i chlejemy mleko.
    Ziemia ma pare miliardow lat i odkad istnialo zycie, jedne stwory wpieprzaly
    inne, nawet religia tego nie zabrania.
    Jak mnie leczy takie pitolenie!
    Ja swoja skore trzymam w garazy a nie w szafie, moze byc?;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 10. Data: 2009-07-30 06:21:18
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Sybi"
    Ja swoja skore trzymam w garazy a nie w szafie, moze byc?;))

    Czekaj niech sie Boguska dowie :) :) :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)