  • 1. Data: 2011-05-20 08:44:08
    Temat: Sezon na walenie.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Zachecam do wycieczek na fotografowanie wielorybow.
    Pod koniec kwietnia, bralem udzial w rejsie az w okolice Grenlandii,
    zeby je fotografowac.
    Z Polski jest blizej w okolice Islandii, gdzie tez sezon rozpoczal sie
    w kwietniu.

    --
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-05-20 10:25:38
    Temat: Re: Sezon na walenie.
    Od: "VVojtekVV" <w...@o...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" >
    Zachecam do wycieczek na fotografowanie wielorybow.

    Jezuu, a juz myslalem, ze chodzi o co innego ;-)

  • 3. Data: 2011-05-20 10:27:33
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-05-20 12:25, VVojtekVV pisze:

    > Jezuu, a juz myslalem, ze chodzi o co innego ;-)

    Serio? Faktycznie, dowcip subtelny jak worek cementu, mogłeś nie załapać...

    --
    bans

  • 4. Data: 2011-05-20 11:01:22
    Od: "VVojtekVV" <w...@o...pl>

    Użytkownik "bans" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Serio? Faktycznie, dowcip subtelny jak worek cementu, mogłeś nie
    > załapać...

    Widze, ze emotikony nie sa twoja silna strona.

  • 5. Data: 2011-05-20 11:12:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 20, 6:25 am, "VVojtekVV" <w...@o...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" >
    > Zachecam do wycieczek na fotografowanie wielorybow.
    >
    > Jezuu, a juz myslalem, ze chodzi o co innego ;-)

    Dokladnie, to chodzilo o humbaka.

  • 6. Data: 2011-05-20 11:31:23
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-05-20 13:01, VVojtekVV pisze:

    > Widze, ze emotikony nie sa twoja silna strona.

    To skojarzenie było tak nachalnie podsunięte, że najlepszym wyjściem
    było nie skomentować tego, a nie udawać, że "ha-ha-ha, skojarzyło mi
    się". Żaden emotek tego nie uratuje...

    --
    bans

  • 7. Data: 2011-05-20 11:39:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 20, 7:31 am, bans <g...@o...pl> wrote:

    > To skojarzenie było tak nachalnie podsunięte, że najlepszym wyjściem
    > było nie skomentować tego, a nie udawać, że "ha-ha-ha, skojarzyło mi
    > się". Żaden emotek tego nie uratuje...

    Zboczone skojarzenia.

  • 8. Data: 2011-05-20 11:42:02
    Od: "VVojtekVV" <w...@o...pl>

    > To skojarzenie było tak nachalnie podsunięte, że najlepszym wyjściem było
    > nie skomentować tego, a nie udawać, że "ha-ha-ha, skojarzyło mi się".
> [...]

    Widzisz wyszla z ciebie prawdziwa natura.
    Dlaczego nie dopusciles do mysli ze chodzi o gale boksu zawodowego? :-)