  • 21. Data: 2009-12-15 09:52:04
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie konczy?
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Leszek Karlik pisze:

    > Nie wiem, tych z Kobi nie testowałem. Ale trójpalczaste Halvarssonsy są
    > dobre na
    > zimę, zdecydowanie, i jeżeli w Bylotach czuję lekki chłod po dłuższej
    > jeździe
    > w temperaturach w okolicy zera to w tych Joxach z dodatkową folią
    > aluminiową w
    > ogóle powinno być cieplutko. :-)

    OK, a teraz powiedz jak w nich czujesz motocykl? Raz czy dwa jechałem w
    rękawicach na narty i tez mi było ciepło w okolicy 0 ale te rękawice nie
    nadają sie na motocykl ponieważ nie czuje zupełnie manetki gazu...

    Hm?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 22. Data: 2009-12-15 10:02:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

> [...]
    > rękawicach na narty i tez mi było ciepło w okolicy 0 ale te rękawice nie
    > nadają sie na motocykl ponieważ nie czuje zupełnie manetki gazu...

    a jaka jest różnica między rękawicami narciarskimi i zimowymi rekawicami
    motocyklowymi? pomijając fakt, że motocyklowe są sztywniejsze przez
    zabezpieczenia? szczerze mówiąc w narciarskich mi osobiscie bylo
    wygodniej na motocyklu niz w motocyklowych "zimowych". nie wiem co Ty
    tam czujesz, ale mi jakoś w narciarskich było znacznie wygodniej. a
    potem je zgubiłem i na nartach jeżdże w motocyklowych. taki deal.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 23. Data: 2009-12-15 10:30:25
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie kończy?
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Monster pisze:

    > Nie tylko endurowcy,już się nie mogę doczekać śniegu na drogach:-)

    Motocyklem po sniegu? :>

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 24. Data: 2009-12-15 10:50:52
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    gildor pisze:

> [...]
    > tam czujesz, ale mi jakoś w narciarskich było znacznie wygodniej. a
    > potem je zgubiłem i na nartach jeżdże w motocyklowych. taki deal.

    W moich narciarskich "podpinka" przesuwa się inaczej niż cześć
    zewnętrzna co przy dodawaniu gazu powoduje że dodaje go albo za dużo
    albo za mało. Być może że po 78678687867 tyś km bym się nauczył ale
    zanim to nastąpi pewnie parę razy wywalił... i tego chciałbym unikąć.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 25. Data: 2009-12-15 10:56:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

> [...]
    > albo za mało. Być może że po 78678687867 tyś km bym się nauczył ale
    > zanim to nastąpi pewnie parę razy wywalił... i tego chciałbym unikąć.

    to chyba szybciej kupisz nowe, normalne, gdzie się "podpinka" nie
    przesuwa. cokolwiek to znaczy.

  • 26. Data: 2009-12-15 11:22:10
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Obejrzalem sobie jeszcze letnie rekawice na kobi-sklepie i zaczalem sie
    zastanawiac skad sie bierze taka rozpietosc cenowa?
    Sa skorzane rekawice za niecale 200zl i sa takie za 400 (pomijam te ze skory
    kangura!)
    Czy warto kupic sobie drogie rekawice (takie np za 300-400zl) i cieszyc sie
    ich wieksza funkcjonalnoscia, wszystymi wstawkami z materialow rodem z innyh
    planet, itd. czy moze jednak kupowac normalne, klasyczne z dlugim
    mankietem - np. takie z membrana i outlastem:
    http://www.kobimoto.home.pl/index.php?products=produ
    ct&prod_id=242 ?

    Jakies sugestie?

    Erg
    GS500

  • 27. Data: 2009-12-15 11:57:49
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 15 Dec 2009 12:22:10 +0100) ktos podajacy sie za ErgoSum
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > planet, itd. czy moze jednak kupowac normalne, klasyczne z dlugim
    > mankietem - np. takie z membrana i outlastem:

    Ceny w kobi zaleza czesto od roku w ktorym wypuszczono dany model na
    rynek. Na przyklad kurtka z 2009 roku bedzie kosztowac 1000zl, a z 2007
    200zl. Co wcale nie musi oznaczac, ze jedna z nich jest lepsza od drugiej.
    Ot, taka polityka cenowa na ktorej mozna czesto duzo zyskac.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 28. Data: 2009-12-15 11:58:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 Dec 2009 12:22:10 +0100, ErgoSum <n...@n...pl>
    wrote:

    {...]
    > planet, itd. czy moze jednak kupowac normalne, klasyczne z dlugim
    > mankietem - np. takie z membrana i outlastem:
    > http://www.kobimoto.home.pl/index.php?products=produ
    ct&prod_id=242 ?

    No ja sobie kupiłem te Scope i są dobre na jesień/wiosnę ale ręce w nich
    szybko marzną w zimę, outlast nie jest jakiś zachwycający. Poza tym nie
    mają wcale długiego mankietu. :-\

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 29. Data: 2009-12-15 12:01:19
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    gildor pisze:

    > to chyba szybciej kupisz nowe, normalne, gdzie się "podpinka" nie
    > przesuwa. cokolwiek to znaczy.

    Podpinka sie przesuwa - cześć zewn rękawiczek i część wewnętrzna nie są
    ze soba zszyte w związku z tym jak położysz rękę na manetce i zrobisz
    ruch do siebie w celu odkręcenia gazu to wewnętrzna część rękawicy
    przesunie się zgodnie z ruchem reki, zaś zewnętrzna pozostanie w
    bezruchu chyba że mocniej ściśniesz manetkę. Tak oto wygląda w moim
    opisie "brak wyczucia" manetki.

    Teraz jaśniej? :)

    I nie pisz że to normalne bo w rękawicach motocyklowych nie ma tego efektu.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 30. Data: 2009-12-15 12:26:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

> [...]
    > przesunie się zgodnie z ruchem reki, zaś zewnętrzna pozostanie w
    > bezruchu chyba że mocniej ściśniesz manetkę. Tak oto wygląda w moim

    jaśniej. ale jak można sobie takie rekawice kupic? :) zdejmując
    wywlekasz środek i za każdym razem masz robote do wykonania. masakra jakaś.

    > I nie pisz że to normalne bo w rękawicach motocyklowych nie ma tego efektu.

    nienormalne. masz nienormalne rękawice i krytykujesz wszystkie przez te
    jedne. to straszne :)