  • 11. Data: 2009-12-14 15:48:38
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie kończy?
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Mad pisze:

    > Ja dziś, nawet teraz po Wawie. ulice ok, tak jakby popadał trochę
    > deszcz. o dziwo nie miałem prawie wcale uślizgów, choć prędkość
    > deszczowa. ogólnie ok.

    Po wawie to jeszcze idzie jeździć ale ja mam do granic wawy pare km i
    tam już tam różowo (czarno) nie jest. Są takie dróżki gdzie człowiek
    samochodem się ślizga... ale chyba mnie przekonałeś i dziś wieczorem
    sprawdzę jak się sprawy mają, co najwyżej jutro do pracy bryknę...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2009-12-14 15:52:01
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    duddits pisze:

    > Daje, aczkolwiek nie dzisiaj.

    To daje czy nie? ;)

    > Wczoraj jeździłem, jak asfalt będzie suchy to chętnie jeszcze polatam -
    > zimno mi niestraszne.

    Ja juz sobe upgradowałem rękawice bo wersja letnia odpada przy +10 a
    zimowa przy +3, teraz jest -3 wiec obawiam się że chyba będzie
    nieznośnie zimno... Nie, nie mam podgrzewanych manetek...

    Może jakieś rękawice które nie wymiękają masz na myśli?

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF500

  • 13. Data: 2009-12-14 16:01:43
    Od: duddits <d...@b...com>

    The_EaGle pisze:
    > To daje czy nie? ;)

    No podobnie jak AZ odpuściłem ze względu na tę sól. Akurat wczoraj po
    powrocie z miasta nieco odkurzyłem motóra i tak jakoś szkoda mi było od
    razu następnego dnia go usyfić.

    [..]
> [...]
    > nieznośnie zimno... Nie, nie mam podgrzewanych manetek...
    >
    > Może jakieś rękawice które nie wymiękają masz na myśli?

    Ja mam Dainese Sprog-S. Wczoraj było u mnie -2 i dało radę.

    Na większe mrozy to już chyba tylko podgrzewane manetki, albo rękawice
    na baterie :) Tylko, że to droga impreza, ale plus taki, że można nie
    tylko na moto używać:

    http://adventuretravel.about.com/b/2009/11/30/heated
    -gloves-review-zanier-heat-gx-gloves.htm

    --
    duddits

  • 14. Data: 2009-12-14 17:32:32
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 14 Dec 2009 16:52:01 +0100, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > nieznośnie zimno... Nie, nie mam podgrzewanych manetek...
    >
    > Może jakieś rękawice które nie wymiękają masz na myśli?

    Halvarssons Bylot dają radę :-) (Ale to rękawice na skutery śnieżne :->)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 15. Data: 2009-12-14 19:00:39
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Halvarssons Bylot dają radę :-) (Ale to rękawice na skutery śnieżne :->)

    Mam spodnie i letnie rekawiczki Halvarsona i chcialem zobaczyc czy cena tych
    Bylot mnie nie "zmrozi" przedwiatecznie, ale na ich stronie nic nie ma o
    nich.
    W www.kobi-sklep.pl tez nie maja. Gdzie je kupowales - w PL ?

    Erg
    GS500

  • 16. Data: 2009-12-14 19:26:30
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie konczy?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 14 Dec 2009 20:00:39 +0100, ErgoSum <n...@n...pl>
    wrote:

    [...]

    > Mam spodnie i letnie rekawiczki Halvarsona i chcialem zobaczyc czy cena
    > tych Bylot mnie nie "zmrozi" przedwiatecznie, ale na ich stronie nic nie
> [...]

    Tak, w jakimś sklepie internetowym, już nie pamiętam jakim. Szybkie
    guglanie pokazuje że są na przykład tutaj:
    http://strefamotocykli.pl/p/28/102045/halvarssons_by
    lot.html

    Wygląda na to że Kobi ma ich ulepszoną wersję, tzn. Jox, z gumową
    wycieraczką
    (przydałaby się czasami, oj przydała) i jeszcze dociepleniem z folii
    termoizolacyjnej, ale prawie o stówę droższe:
    http://www.kobimoto.home.pl/index.php?products=produ
    ct&prod_id=441

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 17. Data: 2009-12-14 20:44:15
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Halvarssons Bylot dają radę :-) (Ale to rękawice na skutery śnieżne :->)

    Mam coś takiego z Hein-Gericke,na większe mrozy mam łapki z
    demobilu,ciepłe jak diabli,ale ciężko w nich jezdzić,tzn w mieście nie
    bardzo:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2009-12-14 20:45:18
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    The_EaGle pisze:

    > Zawsze wiedziałem że ędurowcy to inszy gatunek...
    Nie tylko endurowcy,już się nie mogę doczekać śniegu na drogach:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2009-12-14 21:30:17
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    > (przydałaby się czasami, oj przydała) i jeszcze dociepleniem z folii
    > termoizolacyjnej, ale prawie o stówę droższe:

    Dzieki za fachowa podpowiedz - polecasz te z Kobi? W sumie cena nie
    odstrasza i moze mikolaj dla by sie naciagnac na taki prezencik..

    Erg
    GS500

  • 20. Data: 2009-12-14 21:56:12
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 14 Dec 2009 22:30:17 +0100, ErgoSum <n...@n...pl>
    wrote:

    [...]
    ct&prod_id=441
    > Dzieki za fachowa podpowiedz - polecasz te z Kobi? W sumie cena nie
    > odstrasza i moze mikolaj dla by sie naciagnac na taki prezencik..

    Nie wiem, tych z Kobi nie testowałem. Ale trójpalczaste Halvarssonsy są
    dobre na
    zimę, zdecydowanie, i jeżeli w Bylotach czuję lekki chłod po dłuższej
    jeździe
    w temperaturach w okolicy zera to w tych Joxach z dodatkową folią
    aluminiową w
    ogóle powinno być cieplutko. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik