  • Data: 2010-03-22 12:11:16
    Temat: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > I będzie więcej. Jakby nie patrzeć to po przejechaniu kilkuset
    > kilometrów (w lecie) widzi się kilkudziesięciu szalejących
    > motocyklistów i ze dwóch normalnych. Całej reszty normalnych się nie
    > zauważa, bo poruszają się przed i za nami z mniej-więcej tą samą
    > prędkością w mniej-więcej tej samej stałej odległości od nas...

    Nie mogę się zgodzić z powyższym - jeśli już, to może w minimalnej
    części. W mieście, bądź na typowych drogach krajowych (jednojezdniowych)
    dość dobrze widać kto jedzie normalnie, a kto zachowuje się debilnie.
    Oczywiście, jak ktoś chce nie zauważać jeżdżących normalnie, to ich
    nie zauważy, ale problemem nie jest brak ich widocznej obecności, tylko
    niechęć do zauważenia zachowań poprawnych. Jakoś nie zauważyłem, by
    większość wyprzedzających motocyklistów to debile.

    > Tak jak
    > na autostardzie: stado kapeluszników, których trzeba wyprzedzić, stado
    > debili nas wyprzedzających i ja :)

    Brak analogii do tego co wyżej napisałeś, choć prawdą jest, że część
    osób tak rzeczywistość postrzega.