eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2009-02-06 12:42:14
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>


    Mi jakoś myszy a4 tech za 15zl w zupełności wystarczają. Jedną używam już 7
    lat i nie zawodzi. Jakoś nie rozumiem osób które kupują sobie myszy za tak
    duże pieniądze. Dla mnie pracuje się bez różnicy a awaryjność jest o dziwo
    większa niż w tych najtańszych. W środku siedzi to samo badziewie lutowane
    przez chińczyka za miskę ryżu. Koledze właśnie padł Revoltec za 100zł po 4
    miesiącach.


  • 12. Data: 2009-02-06 13:14:14
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009, Doxent wrote:

    >
    > Mi jakoś myszy a4 tech za 15zl w zupełności wystarczają. Jedną używam już 7
    > lat i nie zawodzi. Jakoś nie rozumiem osób które kupują sobie myszy za tak
    > duże pieniądze. Dla mnie pracuje się bez różnicy a awaryjność jest o dziwo
    > większa niż w tych najtańszych. W środku siedzi to samo badziewie lutowane
    > przez chińczyka za miskę ryżu. Koledze właśnie padł Revoltec za 100zł po 4
    > miesiącach.

    No w sumie racja, ja też kiedyś przez 5.5 roku używałem najprostszego
    kulkowego logitecha, a przestałem go używać tylko dlatego, że mysz była
    firmowa i zmieniłem pracę. Teraz skusiłem się na wynalazek za 200 PLN, bo
    coś mi się ubzdurało, albo gdzieś przeczytałem że ten model działa na
    szybie, a mam akurat szklany blat biurka. Niestety tym działaniem na
    szybie w przypadku mojej myszy to nie jest to prawda, a myszę kulkową to
    nawet nie wiem czy można jeszcze kupić.


  • 13. Data: 2009-02-06 13:35:44
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>


    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:yaped0r9boa5.1ocuckwtw2f92.dlg@40tude.net...

    > Tak mi już ktoś poradził, weź to wywal przez okno, jak możesz używać
    > takiego badziewia - w sensie tego konkretnego, nie chodziło o markę.
    >
    > Czy to nie byłoby za proste?

    Masz gwarancję to korzystaj a nie zadawaj dziwnych pytań, nie wiem co jest
    tutaj niejasnego, zadzwoń do serwisu, opisz dokładnie i tyle.



  • 14. Data: 2009-02-06 14:53:30
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 14:35:44 +0100, Kot Prezydenta napisał(a):

    > U?ytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisa? w
    > wiadomo?ci news:yaped0r9boa5.1ocuckwtw2f92.dlg@40tude.net...
    >
    >> Tak mi ju? kto? poradzi?, we 1/4 to wywal przez okno, jak mo?esz u?ywaae
    >> takiego badziewia - w sensie tego konkretnego, nie chodzi?o o marke.
    >>
    >> Czy to nie by?oby za proste?
    >
    > Masz gwarancje to korzystaj a nie zadawaj dziwnych pytan, nie wiem co jest
    > tutaj niejasnego, zadzwon do serwisu, opisz dok?adnie i tyle.

    To serwis - moloch, Fixit SA, gdzie jest partyline, więc nikt personalnie
    nie odpowiada za dany przypadek, dzwonienie tam odrzuciłem od razu. Dla
    spokoju sumienia spróbuję jednak

    Pozdrawiam
    Tony


  • 15. Data: 2009-02-06 14:58:39
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 14:14:14 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):

    > On Fri, 6 Feb 2009, Doxent wrote:
    >
    >>
    >> Mi jakoś myszy a4 tech za 15zl w zupełności wystarczają. Jedną używam już 7
    >> lat i nie zawodzi. Jakoś nie rozumiem osób które kupują sobie myszy za tak
    >> duże pieniądze. Dla mnie pracuje się bez różnicy a awaryjność jest o dziwo
    >> większa niż w tych najtańszych. W środku siedzi to samo badziewie lutowane
    >> przez chińczyka za miskę ryżu. Koledze właśnie padł Revoltec za 100zł po 4
    >> miesiącach.
    >
    > No w sumie racja, ja też kiedyś przez 5.5 roku używałem najprostszego
    > kulkowego logitecha, a przestałem go używać tylko dlatego, że mysz była
    > firmowa i zmieniłem pracę.

    Niestety przyzwyczaiłem się już do rozwiązań bezprzewodowych. A z kolei
    jeśli bezprzewodowe, to bez opóźnień i z wysoką częstotliwością, więc
    raczej tylko firmowe.

    > a mam akurat szklany blat biurka. Niestety tym działaniem na
    > szybie w przypadku mojej myszy to nie jest to prawda,

    A jeśli już masz takie biurko, to jak bym kupił matowo-szklaną podkładkę,
    są dosyć precyzyjne i dobrze współpracują z myszami optycznymi czy
    laserwosymi. Pasowałaby do biurka. Tylko zauważyłem w pracy, że nie każdemu
    pasuje taki suchy dźwięk poruszania tą myszą po tej podkładce :]

    Pozdrawiam
    Tony


  • 16. Data: 2009-02-06 22:12:08
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 6 luty (piątek) gdy o godz. 15:53 *Tony* napisał(a):

    > To serwis - moloch, Fixit SA, gdzie jest partyline, więc nikt personalnie
    > nie odpowiada za dany przypadek, dzwonienie tam odrzuciłem od razu. Dla
    > spokoju sumienia spróbuję jednak

    Qrde, fixit zajmuje sie Logitechem? Sądziłem że tylko routerami....

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,
    2x Seagate 250/400GB, Topower P3 450W EZ, Enermax Chakra, 21" Gateway,
    Razer DeathAdder+Destructor, Logitech UltraX Flat, Windows XP Pro


  • 17. Data: 2009-02-09 03:25:29
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 15:58:39 +0100, Tony napisał(a):

    > A jeśli już masz takie biurko, to jak bym kupił matowo-szklaną podkładkę,
    > są dosyć precyzyjne i dobrze współpracują z myszami optycznymi czy
    > laserwosymi. Pasowałaby do biurka. Tylko zauważyłem w pracy, że nie każdemu
    > pasuje taki suchy dźwięk poruszania tą myszą po tej podkładce :]
    >

    Jak juz jest dobrze wyrobiona szyba, to cichutko chodzi i dzwiek nie drazni
    nawet:). Duzo lepszy od dzwieku pelzajacej myszki po blacie biurka:).

    m.


  • 18. Data: 2009-02-09 03:30:05
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 13:42:14 +0100, Doxent napisał(a):

    > Mi jakoś myszy a4 tech za 15zl w zupełności wystarczają. Jedną używam już 7
    > lat i nie zawodzi. Jakoś nie rozumiem osób które kupują sobie myszy za tak
    > duże pieniądze. Dla mnie pracuje się bez różnicy a awaryjność jest o dziwo
    > większa niż w tych najtańszych. W środku siedzi to samo badziewie lutowane
    > przez chińczyka za miskę ryżu. Koledze właśnie padł Revoltec za 100zł po 4
    > miesiącach.

    Sam bylem kiedys zwolennikiem a4techow, az do czasu, gdy dostalem
    pierwszego logitecha. Te myszki maja po prostu inny klik, jszcze dodatkowo
    kwestia tego, jesli sie kupi taka z wysoka rozdzielczoscia to chodzi to
    idealnie - I za to sie placi.. Jak mi sie zepsul kupilem a4techa, ale to
    nie to nie to samo - i znow kolejny wydatek na logitecha.

    A co do porownania awaryjnosci firmowych, to powiedzialbym, ze srednia
    krajowa:). To nie stare kulkowe myszy microsoftu, one byly nie do
    zajechania..

    m.


  • 19. Data: 2009-02-09 03:37:13
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 12:58:24 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Sorki, że pytam, ale serwisy najczęściej odnoszą się do tego co im
    > klient powie. Jak ktoś powie, że klawisz nie działa, to nacisną i
    > wyjdzie, że działa - koniec sprawdzania.
    > Na Twoim miejscu wysłałbym jeszcze raz, a potem - jak nie naprawią -
    > bawił się w UOKiK.


    Problem jest jeszcze taki, ze czesto towar wedruje tak:
    Klient <> Sklep <> Hurtownia <> Serwis producenta.

    Czesto na tej drodze kazdy nie sprawdzajac zmieni (skroci) opis klienta.. I
    do serwisu dochodzi wiadomosc o tresci "nie dziala".

    Takie mam doswiadczenia niestety. Obecnie przerabiam problem dotyczacy
    dosyc niszowego urzadzenia sieciowego i od wakacji prowadze walke z
    wiatrakami:). Producent odsyla mi juz ktores z kolei nowe urzadzenie, a ja
    nie chce nowego - chce miec po prostu sprawane urzadzenie - jest bug w
    firmwarze - opisalem problem i za kazdym razem jak widzialem note ktora
    szla do producenta to bylo to cos w stylu "can't login to device" :). A
    dokladnie kiedy sie to dzieje, czemu - itp.. Ani slowa. Moj opis poszedl do
    kosza:). Bug dalej jest, a ja dalej ping-ponguje z serwisem :).



    m.


  • 20. Data: 2009-02-09 09:15:45
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    To tak, jakbyś próbował przekonać właścicieli Mercedesów, żeby
    przesiedli się do malucha bo to też pozwala na przemieszczanie się. Coś
    nie wydaje mi się, żebyś osiągnął spektakularny skutek. Popracuj trochę
    na takim np MX 1000 a potem weź do ręki A4techa to będziesz wiedział o
    czym piszę.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: