  • 1. Data: 2009-02-05 21:05:36
    Temat: Słaby zasilacz?
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Mam, krótkie pytanie choć może trochę durne dotyczące mocy zasilacza.
    Mianowicie czy jest taka możliwość, że w przypadku małej wydajności
    mimo, że pracuje to po dołożeniu np. karty grafiki BIOS nie startuje??
    Niestety nie wiem jaką ma moc zasilacz zamontowany w tym kompie.
    Teoretycznie walnięta karta graficzna.
    Niestety nie jestem w stanie tego sam sprawdzić, ale podobno karta
    graficzna była zakładana do innego kompa i BIOS startował.
    Płyta główna ASRock 775i65G, karta grafiki ATI 9550 Radeon.
    Do tej płyty była zakładana również karta GeForce 5200 FX i wszystko
    chodziło normalnie.
    I jeszcze jedno pytanie, jak się ma uszkodzona karta do pracy
    wentylatorka? Wydaje mi się, że nijak i prawdopodobnie przy uszkodzonej
    karcie np. spalony procesor wentylatorek będzie hulał.

  • 2. Data: 2009-02-05 21:12:05
    Temat: Re: Słaby zasilacz?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Mam, krótkie pytanie choć może trochę durne dotyczące mocy zasilacza.
    > Mianowicie czy jest taka możliwość, że w przypadku małej wydajności mimo,
    > że pracuje to po dołożeniu np. karty grafiki BIOS nie startuje??

    Odkręć śledzia z karty graficznej i włóż samą płytkę do AGP. Daj znać, czy
    coś się wyświetla.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2009-02-06 19:42:31
    Od: Maru <m...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Odkręć śledzia z karty graficznej i włóż samą płytkę do AGP. Daj znać,
    > czy coś się wyświetla.
    >

    > Pozdrawiam,
    > Michał

    Niestety nic to nie dało, co gorsza gość jest na odległość przez net więc
    fizycznego dostępu do kompa nie mam, żeby popatrzeć co się dzieje:(
    Zasilacz ma 350 W, więc w zasadzie wystarczający.

    Dzięki i pozdrawiam.