eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis gwarancyjny myszy - nietypowa wadaRe: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Madz <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Date: Mon, 9 Feb 2009 04:37:13 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <1hjppgs5d4nmu$.wyzb9wjrnr6y.dlg@40tude.net>
    References: <qn4wdn7apu67$.1ncnx9hrjtmtt$.dlg@40tude.net>
    <gaxuex3rodk7$.dlg@habeck.pl>
    <1...@4...net>
    <1...@h...pl>
    NNTP-Posting-Host: aama10.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1234150633 17259 83.5.56.10 (9 Feb 2009 03:37:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2009 03:37:13 +0000 (UTC)
    X-User: madz123
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1141878
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 12:58:24 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Sorki, że pytam, ale serwisy najczęściej odnoszą się do tego co im
    > klient powie. Jak ktoś powie, że klawisz nie działa, to nacisną i
    > wyjdzie, że działa - koniec sprawdzania.
    > Na Twoim miejscu wysłałbym jeszcze raz, a potem - jak nie naprawią -
    > bawił się w UOKiK.


    Problem jest jeszcze taki, ze czesto towar wedruje tak:
    Klient <> Sklep <> Hurtownia <> Serwis producenta.

    Czesto na tej drodze kazdy nie sprawdzajac zmieni (skroci) opis klienta.. I
    do serwisu dochodzi wiadomosc o tresci "nie dziala".

    Takie mam doswiadczenia niestety. Obecnie przerabiam problem dotyczacy
    dosyc niszowego urzadzenia sieciowego i od wakacji prowadze walke z
    wiatrakami:). Producent odsyla mi juz ktores z kolei nowe urzadzenie, a ja
    nie chce nowego - chce miec po prostu sprawane urzadzenie - jest bug w
    firmwarze - opisalem problem i za kazdym razem jak widzialem note ktora
    szla do producenta to bylo to cos w stylu "can't login to device" :). A
    dokladnie kiedy sie to dzieje, czemu - itp.. Ani slowa. Moj opis poszedl do
    kosza:). Bug dalej jest, a ja dalej ping-ponguje z serwisem :).



    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: