-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!oceanic.wsisiz.edu.pl!
jankowsr
From: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
Date: Fri, 6 Feb 2009 11:56:29 +0100
Organization: WSISiZ
Lines: 84
Message-ID: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
References: <qn4wdn7apu67$.1ncnx9hrjtmtt$.dlg@40tude.net>
<gaxuex3rodk7$.dlg@habeck.pl>
NNTP-Posting-Host: oceanic.wsisiz.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: MULTIPART/MIXED; BOUNDARY="-2016075476-332155249-1233917791=:25269"
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1233917791 25034 2001:1a68:a::33 (6 Feb 2009
10:56:31 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Feb 2009 10:56:31 +0000 (UTC)
X-X-Sender: j...@o...wsisiz.edu.pl
In-Reply-To: <gaxuex3rodk7$.dlg@habeck.pl>
User-Agent: Alpine 2.00 (LFD 1167 2008-08-23)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1141652
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 6 Feb 2009, Habeck Colibretto wrote:
> Dnia 06.02.2009, o godzinie 10.32.23, na pl.comp.pecet, Tony napisał(a):
>
>> Witam, kupiłem, jak się wydawało, porządny zestaw mysz+klawiatura Logitech
>> LX-710. Wszystko było w porządku do czasu, gdy lewy przycisk myszy nie
>> zaczął być coraz trudniejszy do naciśnięcia. Po pewnym czasie do jego
>> naciśnięcia trzeba było użyć dosyć dużej siły.
>>
>> Odesłałem całość do serwisu, wróciło z adnotacją, iż nie stwierdzono wady
>> sprzętu.
>
> Czy napisałeś w opisie problemu, że problemem jest ciężko chodzący
> przycisk (a nie np. enigmatycznie "lewy przycisk nie działa jak
> należy")?
A co to za różnica jak napisał? Napisał, że lewy guzik. Nie działa to nie
działa. W sumie myszka jest na tyle prostym urządzeniem, że powinno
wystarczyć jakby napisał, że myszka nie działa.
Kontakt z serwisem zwykle wywołuje już wystarczająco dużo frustracji przez
sam fakt, że rzecz za którą się sporo zapłaciło przestaje działać jak
należy. A do tego w serwisach często pracują trepy sprawiające mieć
poczucie misji zrażenia do swojej firmy maksymalnej liczby klientów i
zachowują się jakby wiecznie mieli okres.
Kiedyś w dość drogim sklepie kupiłem buty, które rozpadły się po tygodniu.
Jeszcze do teraz mam gdzieś pismo od rzeczoznawcy, że to było spowodowane
"nietypową techniką stąpania" i zwrot kosztów się nie należy.
Dwa dni temu w innym wątku pisałem o myszy logitecha G5 (koszt ok. 200
PLN) w którym jeden guzik po kliknięciu trzeba jeszcze docisnąć żeby
zadziałał, a mysz kompletnie nowa, dopiero co kupiona w dellu. Jak
zgłosiłem problem to powiedzieli, że mi wyślą nową, nawet nie muszę
wysyłać "starej". Ale ich nie chwalę, bo dwa dni próbowałem się dodzwonić
i po wybraniu w menu języka angielskiego (kupowałem w Szwajcarii) baba
permanentnie rzucała słuchawką jak tylko się przedstawiałem po angielsku.
Dopiero jak się przedstawiłem po niemiecku to mi odpowiedziała i wtedy już
mogłem przejść na angielski - moja znajomość niemieckiego się kończy na
"Guten Tag, Ich heise....", a może nawet wcześniej, bo nawet nie wiem czy
to właściwa forma dla rozmów telefonicznych.
Generalnie to chyba trzeba przyjąć że warto odpuścić walkę z serwisem
kiedy poziom frustracji przekroczy wartość zepsutego przedmiotu. W końcu
czasem lepiej kupić drugą myszkę niż wydać 3x tyle na nerwosol i
psychiatrę.
Acha, no i jak nie masz wstrętu do brania do ręki lutownicy i śrubokręta
to możesz rozważyć tak jak ktoś poradził w "moim" wątku wymianę
mikroswitcha z innej myszy. Ja się uważam za humanistę i lutownicą czy
śrubokrętem potrafię co najwyżej komuś dziurę w oku zrobić.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.09 11:05 RadoslawF
- 06.02.09 11:06 Kot Prezydenta
- 06.02.09 11:12 Tony
- 06.02.09 11:18 Tony
- 06.02.09 11:19 Tony
- 06.02.09 11:52 PesTYcyD
- 06.02.09 11:58 Habeck Colibretto
- 06.02.09 12:42 Doxent
- 06.02.09 13:14 Rafal Jankowski
- 06.02.09 13:35 Kot Prezydenta
- 06.02.09 14:53 Tony
- 06.02.09 14:58 Tony
- 06.02.09 22:12 Chichotek
- 09.02.09 03:25 Madz
- 09.02.09 03:30 Madz
Najnowsze wątki z tej grupy
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=