eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis gwarancyjny myszy - nietypowa wadaRe: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
  • Data: 2009-02-06 11:12:41
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 11:06:01 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Dnia 06.02.2009, o godzinie 10.32.23, na pl.comp.pecet, Tony napisał(a):
    >
    >> Witam, kupiłem, jak się wydawało, porządny zestaw mysz+klawiatura Logitech
    >> LX-710. Wszystko było w porządku do czasu, gdy lewy przycisk myszy nie
    >> zaczął być coraz trudniejszy do naciśnięcia. Po pewnym czasie do jego
    >> naciśnięcia trzeba było użyć dosyć dużej siły.
    >>
    >> Odesłałem całość do serwisu, wróciło z adnotacją, iż nie stwierdzono wady
    >> sprzętu.
    >
    > Czy napisałeś w opisie problemu, że problemem jest ciężko chodzący
    > przycisk (a nie np. enigmatycznie "lewy przycisk nie działa jak
    > należy")?

    Byłem bardzo precyzyjny w tym zakresie, mam to nawet gdzieś w plikach,
    pisałem wyraźnie, iż do naciśnięcia należy użyć dużo większej siły niż
    zwyczajnie, szczególnie, że prawy przycisk działa dobrze, więc łatwo wyczuć
    różnicę (to też pisałem).

    Pozdrawiam
    Tony

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: