  • 1. Data: 2011-06-02 08:37:57
    Temat: Serwis NIKONA?
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Szukam serwisu Nikona, który by naprawił skaner LS9000ED.
    Serwis NIKON.PL - dał mi wycenę, z której wynika tylko tyle, że na razie
    zapłacę 1000 zł, a potem okaże się, czy działa, czy wymaga jeszcze jakiś
    części. Może ktoś zna ma jakieś doświadczenie z innymi serwisami.

    Pozdrawiam Ariusz

  • 2. Data: 2011-06-02 09:52:32
    Temat: Re: Serwis NIKONA?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłacę 1000 zł, a potem okaże się, czy działa, czy wymaga jeszcze jakiś
    > części. Może ktoś zna ma jakieś doświadczenie z innymi serwisami.

    Berlin?

  • 3. Data: 2011-06-04 08:52:43
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zapłacę 1000 zł, a potem okaże się, czy działa, czy wymaga jeszcze jakiś
    > części. Może ktoś zna ma jakieś doświadczenie z innymi serwisami.

    A te 1000 zl to za co ? za diagnoze ? troche duuuuuuuzo.

    Ze skanerami to troche jest bida, bo ja swojego Canona FS4000 w Merkatorze
    naprawialem, i juz te kilka lat temu krecili nosem, ale nic nie wymianili a
    naprawili przynajmniej.

    Nie mam pojecia gdzie mozna taki skaner naprawic, ewentualnie popytaj w
    firmach ktore naprawiaja skanery, np COMP robi skanery Epsona, moze by
    wzieli.

    Albo tak jak Jakub napisal, pozostaje serwis zagraniczny. W ekstremalnym
    przypadku kupno czegos na jebaju i zlozenie dwa w jeden ;)

    Na marginesie to ten Nikon Polska jest w ogole jakis taki malo pro
    klientowy, jak szukalem obiektywow UV (a w Japonii Nikon takie ma) to mnie
    wyslali na drzewo ze oni tego nie zalatwia. I suma sumarum, we Fransji u
    producenta takiego niezaleznego zamowilismy.\

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2011-06-04 09:32:10
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-06-04 10:52:43 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> said:

    > A te 1000 zl to za co ? za diagnoze ? troche duuuuuuuzo.

    Po prostu nie potrafią zdiagnozować usterki i się asekurują.
    Ja miałem taką jazdę kilka lat temu. Wysłałem skaner zapłaciłem półtora
    kafla i dostałem nie naprawiony. Reklamowałem trzy razy, w końcu się
    poddali, jak wytoczyłem działa typu sprawa sądowa itp.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-06-06 07:08:42
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-04 10:52, Adam Szewczak pisze:

    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A te 1000 zl to za co ? za diagnoze ? troche duuuuuuuzo.

    Dokładnie w wycenie naprawy, która też kosztuje 30 zł, napisali:

    Czyszczenie, naprawa, regulacja układu optycznego - koszt 1000zł

    i pod spodem: po dokonaniu tych czynności będzie dopiero można
    zdiagnozować i wycenić naprawę.

    Dzwoniłem do nich aby mi wyjaśnili co mają namyśli pisząc: czyszczenie,
    naprawa,... - dowiedziałem się tyle, że skaner strasznie brudny jest -
    no i żeby go wyczyścić muszą go rozkręcić i część rozebrać i to jest
    naprawa - ogólnie to jakiś straszny korporacyjny bełkot przez tel.

    Ariusz