eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis MIO PolskaRe: Serwis MIO Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
    nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnew
    s.google.com!22g2000yqr.googlegroups.com!not-for-mail
    From: konsul <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Serwis MIO Polska
    Date: Tue, 26 Jan 2010 05:09:08 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 46
    Message-ID: <9...@2...googlegroups.com>
    References: <hjmerc$s3d$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hjmg0s$qiu$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.192.89.18
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1264511348 23821 127.0.0.1 (26 Jan 2010 13:09:08 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 13:09:08 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 22g2000yqr.googlegroups.com; posting-host=91.192.89.18;
    posting-account=nwty0QkAAACAi755N1hfe24BmERbNZpk
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
    .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET
    CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:580519
    [ ukryj nagłówki ]

    > I jeszcze uparty :/...
    No nie przecież petent nie może o nic prosić ponieważ miał i
    tak wielkie szczęście że serwis raczył odpowiedzieć.


    > Kolego, producent jest odpowiedzialny za
    > urządzenie i tyle!! Nie producent podzespołów :/... Jakbyś był ich
    > autoryzowanym serwisem, to OK, mógłbyś gadać! Ale po to MIO sprzedaje
    > sprzedaje swoje elementy firmie YAKUMO, żeby YAKUMO się tym zajmowało.
    > Kup sobie oryginalny MIO następnym razem, skoro YAKUMO ma fatalny serwis!

    Przecież to jest elektronika MIO więc czym się różnią, sprzedawcą?
    ...
    > To tak nie działa. Gwarancji i wsparcia technicznego udziela
    > użytkownikowi końcowemu producent urządzenia, a nie producent
    > podzespołów!!!!! Kupiłeś YAKUMO-szajs,

    Czyli MIO to MIO-szajs

    > to Twój problem, i nie zaśmiecaj swoimi nieuzasadnionymi żalami grupy!!

    A kto żąda gwarancji, rękojmi, itp. Grzecznie poprosiłem o nazwę
    programu. Jak program byłby za drogi to bym pocketa zutylizował i już.
    A serwis po prostu nie chciał (pewnie z powodu lenistwa) udzielić mi
    takiej informacji.

    > Poza tym - nie przyszło Ci do głowy, że produkty YAKUMO są (ze
    > względu na politykę którejś firmy) pozbawione możliwości aktualizacji
    > firmware'u??

    A kto tutaj pisze o aktualizacji?

    Podsumowując umieściłem tutaj ten zapis aby inni nie mieli złudzeń że
    dostaną jakiekolwiek informacje, na jakikolwiek temat, z tego serwisu.
    I tyle. Nikt nie domaga się gwarancji tylko trochę życzliwości na
    temat starego urządzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: