  • 91. Data: 2010-07-28 16:59:18
    Temat: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Wszystko ok, tylko zwracam uwagę, że tu sklep nie ma nic do gadania,
    > decyzja jest serwisu producenta.

    A masz całkowitą pewność, że sklep ten uszkodzony zasilacz gdziekolwiek
    wysyłał? Może nigdzie nie wysłał a sam podał takie info, bo "ktoś"
    potrzebował taki zasilacz?

  • 92. Data: 2010-07-28 17:10:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-07-28 18:59, BQB pisze:

    > A masz całkowitą pewność, że sklep ten uszkodzony zasilacz gdziekolwiek
    > wysyłał? Może nigdzie nie wysłał a sam podał takie info, bo "ktoś"
    > potrzebował taki zasilacz?

    Gdyby tak było, to nie proponowano by zwrotu. Drobiazg, ale chyba ważny?

  • 93. Data: 2010-07-30 07:02:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (...)

    > Wybacz, ale Asus nie zechciał mi ujawnić jaką ma umowę.

    ok. fajnie sie dyskutowało, ale twórca wątku nas olał, wiec dajmy sobie
    spokój.
    wyjaśnij mi jednak jedną sprawę.

    masz sklep sprzedajesz laptopy -mam racje (jeśli nie to wczuj sie w rolę
    sprzedawcy). Kupujesz laptopy hurtowo u asusa i raczej na pewno masz
    jakiś upust od czegoś co sie nazywa sugerowana cena dla klienta. Wiadomo
    ze klient i tak taniej kupi, ale to już inna sprawa.

    U Ciebie w sklepie towar kosztuje 2000zł
    na allegro ten sam towar kosztuje 2000zł - wysyłka gratis

    czym przekonasz klienta mieszkającego "za rogiem" zeby kupił u Ciebie?

    ToMasz

  • 94. Data: 2010-07-30 07:45:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-30 09:02, Użytkownik ToMasz napisał:

    > U Ciebie w sklepie towar kosztuje 2000zł
    > na allegro ten sam towar kosztuje 2000zł - wysyłka gratis
    >
    > czym przekonasz klienta mieszkającego "za rogiem" zeby kupił u Ciebie?

    W przypadku problemów do sklepu ma bliżej i taniej niż do allegro.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2010-07-30 08:58:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 09:02:46 +0200, ToMasz napisał(a):

    > (...)

    > ok. fajnie sie dyskutowało, ale twórca wątku nas olał, wiec dajmy sobie
    > spokój.

    Chyba na to czas.

    > wyjaśnij mi jednak jedną sprawę.
    >
    > masz sklep sprzedajesz laptopy -mam racje

    Nie, pracuję w salonie sieciowym. Ale fakt, sprzedaję laptopy - między
    innymi.

> [...]
    > jakiś upust od czegoś co sie nazywa sugerowana cena dla klienta. Wiadomo
    > ze klient i tak taniej kupi, ale to już inna sprawa.

    Z reguły nie kupuje się bezpośrednio u Asusa, tylko u któregoś z
    resellerów.

    > U Ciebie w sklepie towar kosztuje 2000zł
    > na allegro ten sam towar kosztuje 2000zł - wysyłka gratis
    >
    > czym przekonasz klienta mieszkającego "za rogiem" zeby kupił u Ciebie?

    Ależ Tomku, to bardzo proste - kupując przez Allegro, nawet taniej niż w
    salonie, nie możesz sprzętu przed zakupem pomacać, obejrzeć jak świeci,
    porównać z innym, stojącym obok. Klient kupujący na allegro nie może
    porozmawiać ze sprzedawcą twarzą w twarz i utwierdzić się w tym, że
    podejmuje dobrą decyzję.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 96. Data: 2010-07-30 08:59:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 09:45:01 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > W przypadku problemów do sklepu ma bliżej i taniej niż do allegro.

    To również, bo choć serwis i tak jest ten sam (D2D), to drobne sprawy z
    reguły próbuje się załatwić w sklepie bez wysyłania.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 97. Data: 2010-07-30 09:27:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-30 10:59, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > To również, bo choć serwis i tak jest ten sam (D2D), to drobne sprawy z
    > reguły próbuje się załatwić w sklepie bez wysyłania.

    Dodatkowo taniej i szybciej można uzgodnić coś w sklepie na
    miejscu niż telefonicznie ze sprzedawcą z drugiego końca kraju.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2010-07-30 16:41:46
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Gdyby tak było, to nie proponowano by zwrotu. Drobiazg, ale chyba ważny?

    To był dopiero okres szukania zasilacza, klient się zgodził zostawić
    zasilacz, to zasilacz został przekazany do właściwej osoby :P

  • 99. Data: 2010-08-01 06:57:02
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 26 lipiec (poniedziałek) gdy o godz. 16:43 *qwerty* napisał(a):

    > Postaw się w ich sytuacji. Przychodzi osoba z zasilaczem, który wygląda na
    > rozcięty. Gdybyś od razu zareagował i wysłał do nich to niemiałbyś problemów.

    Ha, ostatnio byłem świadkiem w sklepie komputerowym jak przyszedł koleś z
    uszkodzonym zasilaczem do laptopa i beztrosko oświadczył że wyrwał kawałek
    kabla z zasilacza i "domaga się" wymiany na gwarancji... :D

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,