eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Tue, 27 Jul 2010 14:28:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <ekpij9zvnpom$.3fkindvxfqdf.dlg@40tude.net>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
    <op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer>
    <6...@4...net>
    <1...@m...kielek.info>
    <1jczojlpll3ut$.1qa7z3exqmnfv.dlg@40tude.net>
    <3...@f...googlegroups.com>
    <op.vggtcrgx13q3bq@piotr-komputer>
    <1x6enx0qa2b1.c7pzo2c40rmp$.dlg@40tude.net>
    <k...@m...kielek.info>
    <1x8vln7azuklz$.wamaqolub7dx$.dlg@40tude.net>
    <3ov8gwka6ce2$.dlg@maverick.kielek.info>
    <g...@4...net>
    <op.vgh3tzjp13q3bq@piotr-komputer>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280233697 8744 195.13.39.172 (27 Jul 2010 12:28:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 12:28:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178157
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:04:37 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Dnia 27-07-2010 o 11:53:11 Andrzej Libiszewski
    > <a...@g...usunto.pl> napisał(a):
    >
    >> Kable same raczej się nie rozwarstwiają - chyba że urządzenie
    >> jest nieprawidłowo eksploatowane. A jak coś szwankuje, to się to od razu
    >> wysyła na serwis, a nie dożyna dalej, licząc, że nic się więcej nie
    >> stanie.
    >
    > Zasilanie laptopa zaczęło coraz częściej przerywać. Byłem pewien że to
    > gniazdko. Piszesz że od razu się wysyła. A to nie tak hop-siup pozbyć się
    > laptopa na kilka tygodni.

    Nie no, jasne. Niemniej należało zrobić to najszybciej jak się da.

    > z czego się będę utrzymywać?

    Wiesz, jeśli to kwestia utrzymania, to wydałbym te parędziesiąt złotych na
    zamiennik a dopiero potem bym naprawiał stary. Nie wziąłeś pod uwagę, że
    używanie wadliwego zasilacza może się skończyć awarią całego notebooka? Jak
    utrzymałbyś się WTEDY?

    > Nie mówiąc już o
    > tym, że codzienne zlecenia trzeba realizować bo się współpraca posypie. Na
    > czas naprawy przygotowałem się z decyzją do zakupu jakiejś tymczasowej
    > stacjonarki za kilka stów.

    Nie rozumiem tej logiki - rozważałeś stacjonarkę za parę stów, a nie
    zasilacz za kilkadziesiąt do stukilkudziesięciu złotych?

    >
    > BTW.
    > Nie wiedziałem że taki wysoki "serwis" czyli ogólną pojętą obsługę klienta
    > można trafić, co na czas naprawy dają zastępczy sprzęt, np laptopa. W tym
    > przypadku skorzystałem z zastępczego zasilacza.

    Zdaża się, czemu nie. Jeśli tylko firma dysponuje sprzętem zastępczym to
    czemu ma go nie udostępnić?

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
    trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: