eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaRe: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Mon, 26 Jul 2010 13:39:38 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 51
    Message-ID: <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
    References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1280147979 10243 194.80.173.254 (26 Jul 2010 12:39:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 12:39:39 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178056
    [ ukryj nagłówki ]

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message
    news:op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer...
    > Witam.
    >
    > Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a właściwie
    > kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
    > reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
    > transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus może
    > iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem
    > wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.
    >
    > Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje zasilacz
    > i jestem obciążony kosztami.
    >
    > BTW.
    > Kabel zaczął przerywać (raz zasilał raz nie, w ogóle myślałem że to
    > gniazdko), ale jak na złość dzień przed oddaniem rozwarstwiła się izolacja
    > na długości 2 cm. Przy samej wtyczce, na bank przez temperaturę. Bo w tym
    > miejscu laptop najbardziej się rozgrzewał, a wtyczka też nie taka prosta a
    > kątowa i kabelek przylegał do sprzętu. W tym miejscu nagrzewał się tak, że
    > nieraz w dotyku bywał taki miękki. I sam się w końcu rozwarstwił.
    >
    > I taka to historia pozbycia się oryginalnego zasilacza wartego 150zł i
    > potrzeba zakupu drugiego, zamiennika za ok 50zł lub oryginału 3x
    > droższego.

    Nie od dzis wiadomo, ze zadne uszkodzenia mechaniczne z winy uzytkownika nie
    podlegaja gwarancji (a porwany kabel raczej sam sie tak nie urzadzil).

    Peknieta matryce tez oddasz na gwarancji przemilczajac fakt, ze usiadles na
    niej?


    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: