eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacjaSerwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
  • Data: 2010-07-26 12:34:05
    Temat: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a właściwie
    kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy użytkownika. Gdy
    reklamacje nie są uwzględniane to klient jest obciążany kosztami
    transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli ponad 50zł. Ale Asus może
    iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować "utylizując go" i tym sposobem
    wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.

    Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje zasilacz
    i jestem obciążony kosztami.

    BTW.
    Kabel zaczął przerywać (raz zasilał raz nie, w ogóle myślałem że to
    gniazdko), ale jak na złość dzień przed oddaniem rozwarstwiła się izolacja
    na długości 2 cm. Przy samej wtyczce, na bank przez temperaturę. Bo w tym
    miejscu laptop najbardziej się rozgrzewał, a wtyczka też nie taka prosta a
    kątowa i kabelek przylegał do sprzętu. W tym miejscu nagrzewał się tak, że
    nieraz w dotyku bywał taki miękki. I sam się w końcu rozwarstwił.

    I taka to historia pozbycia się oryginalnego zasilacza wartego 150zł i
    potrzeba zakupu drugiego, zamiennika za ok 50zł lub oryginału 3x droższego.


    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: