  • Data: 2010-10-21 11:05:07
    Temat: Re: Sensowna plyta pod i7 ok 400 pln?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <i9nf36$gqo$1@news.onet.pl>, konieczko napisał(a):

    > Nie ma porownania bo nigdy nie porownywales !

    Owszem, porównywałem - mam w pracy jakieś pojedyncze egzemplarze MSI,
    Intela, Asusa a nawet jakiegoś Asrocka.
    Ale są to względnie stare płyty (pod PIII, Athlon i P4) w porównaniu do
    i3, i5, i7, dlatego nie biorę ich pod uwagę, bo takie porównywanie nie ma
    sensu (porównaj sobie poloneza z ferrari). Zarówno MSI jak i Asrock
    płatały mi figle, dlatego (starszych płyt tych producentów) nie polecam.
    A co jest obecnie na rynku dobre poza Gigabyte, tego nie wiem i nie mam
    nawet pretekstu, żeby szukać innych (jeszcze mnie nie zawiódł żaden
    egzemplarz). I masz rację, że dla i3-i7 nie porównywałem (pomijając
    kwestię, że porównanie na papierze, a porównanie w praktyce to są też
    2 rzeczy, które nie muszą mieć wiele wspólnego).

    Jacek