  • 11. Data: 2011-10-25 22:43:30
    Temat: Re: Sensacja - gosc zmieniajacy kolo...
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-10-25 22:16, DoQ pisze:
    > O to to! Prawdziwy męnszczyzna patrzy tylko przed siebie i bez
    > mrugnięcia okiem omija trupa pełnym ogniem!
    Prawdziwy mężczyzna nie omija, tylko włącza szybszy tryb wycieraczek :->

    Maciek

  • 12. Data: 2011-10-26 07:39:16
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:j86p2c$ujl$2@mx1.internetia.pl... W dniu 25-10-2011 18:40, AZ pisze:
    > Kiepsko by było najechać na coś czy kogoś przy 90-100 w takim przypadku,
    > czyż nie?

    ROTFL! Na pewno tak sobie mysla. Zwlaszcza ci, ktorzy jada w po drugiej
    stronie barierek energochlonnych i musza prawie sie zatrzymac przy wypadku.

    --
    Axel

  • 13. Data: 2011-10-26 08:44:49
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 17:51, AZ pisze:
    > Taka smutna historyjka - stoi gosc na poboczu zmieniajac kolo, wszyscy
    > zwalniaja do 10-20 km/h tworzac 500 metrowy zator tam gdzie zawsze
    > normalnie sie jedzie.
    >
    > Czy naprawde wymiana kola jest tak wielka sensacja?

    Ale co Ty za bzdury opowiadasz. Zapytaj Artura, kamila albo Doq'a, oni
    Ci wytłumaczą, że w tym kraju wszyscy zapierdalają, wymuszają itp.
    Wszędzie gdzie tylko jest kawałek asfaltu. Jazda z prędkością poniżej
    100km/h a motocykliści 200km/h nie istnieje. Oni to potrafią udowodnić.

    A.

  • 14. Data: 2011-10-26 10:59:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 07:39, Axel pisze:

    > ROTFL! Na pewno tak sobie mysla. Zwlaszcza ci, ktorzy jada w po drugiej
    > stronie barierek energochlonnych i musza prawie sie zatrzymac przy wypadku.

    Nie wiem co myślą inni, posiadłeś umiejętność czytania w myślach?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-10-26 11:22:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 08:44, Arek pisze:

> [...]
    > Wszędzie gdzie tylko jest kawałek asfaltu. Jazda z prędkością poniżej
    > 100km/h a motocykliści 200km/h nie istnieje. Oni to potrafią udowodnić.

    Nie spinaj się tak dzieciaku, bo ci żyłka jeszcze przed maturą pęknie.

  • 16. Data: 2011-10-26 11:42:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:22, DoQ pisze:

    > Nie spinaj się tak dzieciaku, bo ci żyłka jeszcze przed maturą pęknie.

    Uderz w stół:)

    A.

  • 17. Data: 2011-10-26 12:06:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 11:42, Arek pisze:

    > Uderz w stół:)

    Dobrze by było gdybyś jeszcze rozumiał sens przysłowia, wywoływanie
    ludzi "po nazwisku" zupełnie do niego nie pasuje. Ale może w następnej
    klasie będziesz się o tym uczył.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-10-26 14:01:02
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    > Nie wiem co myślą inni, posiadłeś umiejętność czytania w myślach?

    A Ty?

    --
    Axel

  • 19. Data: 2011-10-26 14:50:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 14:01, Axel pisze:

    > A Ty?

    Ja nie. Dlatego zakładam różne opcje, a nie tylko robienie zdjęć telefonem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-10-26 15:12:44
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:j88vnd$g2$1@mx1.internetia.pl... W dniu 26-10-2011 14:01, Axel pisze:
    > Ja nie. Dlatego zakladam rózne opcje, a nie tylko robienie zdjec
    > telefonem.

    Nie podawales roznych opcji.

    --
    Axel