eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSens zakupu nowosci foto w PolsceRe: Sens zakupu nowosci foto w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: l...@l...localdomain
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sens zakupu nowosci foto w Polsce
    Date: 7 Dec 2009 14:43:47 GMT
    Organization: GTS Energis
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@l...localdomain>
    References: <hfhn4p$md6$1@news.onet.pl>
    <7...@u...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 78.133.248.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1260197027 66888 78.133.248.254 (7 Dec 2009 14:43:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Dec 2009 14:43:47 GMT
    X-Homesite: http://lrem.net/
    X-Posting-License: http://ppl.7thguard.net/PPL
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:838875
    [ ukryj nagłówki ]

    W poście <7...@u...go
    oglegroups.com>,
    p...@a...pl nabazgrał:
    >> cena (brutto) niejednokrotnie bywa o 25% nizsza?
    > Nie znam cen tu i tam, ale nasluchalem sie ostatnio o tym, jakie te
    > nasze krajowe serwisy sa do bani. Jezeli ktos mieszka w miejscowosci,
    > w ktorej nie ma serwisu i tak, czy siak bedzie sprzet wysylal do
    > naprawy to co za roznica, czy go wysle do Wawy czy do Berlina?

    Zepsuł mi się kiedyś obiektyw. Ale mój system i tak nie ma serwisu
    w Polsce, więc pomyślałem ,,co mi tam'' i oddałem do naprawy u nas.
    Opisałem dokładnie co nie tak, dołączyłem przykładowe spieprzone
    zdjęcia, uiściłem niemałą opłatę za przesyłkę (bo oni przecież nie
    będą płacić za słanie mojego sprzętu do Berlina). Po czym na powrót
    obiektywu czekałem 3 czy 4 miesiące. Załamałem się czytając protokół
    z naprawy: przeczyścili, zrobili testy, nie znaleźli usterki (bo
    testy nie uwzględniały zdjęć z ostrością na nieskończoność),
    odesłali bez naprawy! Bo czemu dystrybutor miałby sobie zadawać
    trud tłumaczenia mojego opisu na Niemiecki?

    Wkurzyłem się. Akurat miałem okazję wysłać ten obiektyw z Niemiec.
    Zwykłą pocztą, nawet nie priorytet, zapłaciłem ułamek tego co
    poprzednio. Opisałem na szybko po Angielsku, dodałem tłumaczenie
    na Niemiecki z Google Translate na wszelki wypadek. Obiektyw był
    w Polsce gdzieś tak po 10 dniach, naprawiony i z dołączonym gratis
    skórzanym pokrowcem.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: