  • 21. Data: 2010-10-08 19:23:32
    Temat: Re: Sejm uchwalil zakaz sprzedazy i posiadania benzyny...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i8n92s$aer$1@mx1.inte
    rnetia.pl
    *Przemysław Czaja* napisał(-a):

    >> Aborygenem wprawdzie nie jestem
    >
    > Znaczy się co - jesteś vietnamczykiem?

    Ani vietnamczykiem, ani nawet wietnamczykiem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2010-10-08 20:02:32
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > W wiadomości
    rnetia.pl

    > Ani vietnamczykiem, ani nawet wietnamczykiem
    >
    > --
    > Big Jack
    >         //////     GG: 660675
    >        ( o  o)
    >    --ooO-( )-Ooo-

    Jakimś aborygenem musisz być. Każdy jest aborygenem.

  • 23. Data: 2010-10-08 21:03:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości

    > Załóżmy że ktoś wynajdzie nowy środek do perturbowania bulbulgatorów.
    > Wszyscy się cieszą, aż do czasu gdy ćpuny odkryją że jak go sobie wsadzić
    > w tyłek to zaczyna być fiołki widać. Właściciela fabryki zamykają za
    > sprzedaż "dopalaczy".

    Jeśli otworzy sklep z celem zaopatrywania ćpunów, to nie widzę
    przeciwskazań.
    Ale i tak uważam, że legalizacja marychy załatwiłaby dużą część problemu
    dopalaczy.
    I to za darmo, a nawet koszty byłyby ujemne.

  • 24. Data: 2010-10-08 22:45:00
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 16:28:53 +0000, Robert Rędziak napisał(a):

    > Butan też...
    Butan nie ma zapachu i jest przede wszystkim silnie duszacy.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 25. Data: 2010-10-08 23:43:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 8 Oct 2010 22:45:00 +0200, Jaroslaw Berezowski

    > Butan nie ma zapachu i jest przede wszystkim silnie duszacy.

    I gówniarze sztachają się nim, a konkretnie gazem do
    zapalniczek.

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2010-10-08 23:44:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 8 Oct 2010 22:45:00 +0200, Jaroslaw Berezowski

    > Butan nie ma zapachu i jest przede wszystkim silnie duszacy.

    I gówniarze sztachają się nim, a konkretnie gazem do
    zapalniczek. Niektórzy zresztą ze skutkiem terminalnym.

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-10-08 23:51:36
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-08 12:19, Hinek pisze:
    > Ciekawostka:
    > "Na terenie Polski nie będzie można produkować i wprowadzać do obrotu
    > produktów, które mogą być używane jak środki odurzające lub substancje
    > psychotropowe, czyli np. dopalaczy - zakłada nowelizacja ustawy o
    > przeciwdziałaniu narkomanii, którą uchwalił Sejm".
    A czy nie sądzisz (sądzicie) że to jest kolejna zagrywka spod znaku
    hazardu, który trochę jednak się nie udał?
    Za chwilę się okaże że "złe i niedobre dopalacze, przez które ginie
    kwiat naszej młodzieży tysiącami, przeniosły się do internetu i kwitnie
    tam handel niekontrolowany, więc trzeba natychmiastowo i brutalnie
    ocenzurować i kontrolować internet, nawet łamiąc pewne zwyczaje prawne" ?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 28. Data: 2010-10-09 09:43:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ...@n...onet.pl
    *kogutek* napisał(-a):

    > Jakimś aborygenem musisz być. Każdy jest aborygenem.

    Nie jestem. I mów za siebie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 29. Data: 2010-10-09 11:10:11
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i8npte$p9s$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
    > Jeśli otworzy sklep z celem zaopatrywania ćpunów, to nie widzę
    > przeciwskazań.

    Niech tylko sumiennie podatki opłaca, a akcyze proponuje przekazać tworowi
    zwanemu NFZ ;)

    > Ale i tak uważam, że legalizacja marychy załatwiłaby dużą część problemu
    > dopalaczy.
    > I to za darmo, a nawet koszty byłyby ujemne.

    Szkoda że taka marycha to wstęp do gorszych rzeczy, ale to już problem
    rodziców.

    Ja pierwszy raz paliłem w wieku przedszkolnym, niemal na oczach rodziców jak
    uprosiłem dziadka by mi dał papierosa (dziadek po ciężkim wypadku miał uraz
    neurologiczny i na wiele się zgadzał), jak się po kilku latach
    zainteresowałem alkoholem to ojciec bez przeszkód dał mi wódki. Finalnie
    umoczony język w alkoholu i jedno pociągnięcie fajki sprawiło, że miałem
    wstręt do tego na długie lata, papierosy do dziś mnie odrzucają. Jak trafią
    sie rodzice cwaniaki to i zakazany owoc nie będzie ciągnął, bo ani to
    zakazane, ani to owoc ;)

    Pozdr

  • 30. Data: 2010-10-11 11:11:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w
> [...]
    > Sejm".
    > Tak się składa, że opary benzyny mają własności odurzające.

    Benzyna i cala masa innych substancji, mniej lub bardziej
    potrzebnych.
    Tri, chloroform, eter, wodka, piwo, wino domowej roboty :-)
    Aceton ?

    > Ciekawe jak u nas rozwiaze sie ten problem?

    Wodke sie zwolni ustawowo, inni beda musieli wystapic o stosowne
    zezwolenia, a klej bedzie sie sprzedawac od 18 lat :-)

    Dla nas moze i lepiej, bo na benzyne wedle konkretnej receptury
    bedzie zezwolenie, a sa odstepstwo bedzie mozna posadzic :-)

    Tylko na miejscu Bratki zaraz bym wystapil o zezwolenie na
    produkcje cyjanku potasu.
    I niech mi ktos wyda zaswiadczenie ze to nie jest substancja
    odurzajaca, co potwierdzi odpowiednim badaniem, bo od decyzji
    oczywiscie sie zaraz odwolam :-P

    Poza tym Bratko otworzy sklep internetowy, tylko ze to nie on, ale
    cypryjska firma i tak sie to skonczy. Trzeba poczekac az sie to
    stanie ogolnoswiatowym problemem, albo lepiej dzieci uczyc w
    szkolach - czytac nie umieja jaka jest zalecana dawka ?

    J.

    P.S. spuscie kiedys kropelke benzyny lakierniczej na mrowke. Efekt
    natychmiastowy, a wydawaloby sie ze to substancja w miare obojetna.