  • Data: 2015-12-16 13:01:37
    Temat: Re: Sebastiao Salgado w kinach
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 15. Dezember 2015 14:31:59 UTC+1 schrieb Poldek:

    > Parę latek temu byłem na wystawie Salgado w Warszawie i wtedy to było
    > wielkie wrażenie.
    > Wczoraj zacząłem oglądać ten film, ale po 15 minutach mnie znudził.
    > Te parę lat zrobiło swoje. Dziś ta estetyka niskiego kontrastu i
    > przejmujących spojrzeń na czarno-białych zdjęciach przejadła się.

    przede wszystkim nie ma najmniejszego sensu ocenianie zdjc na podstawie filmu w sieci
    w poteznej kompresji pewnie na dodatek i niskiej rozdzilczosci ( HD jest dla zdjcia
    bardzo nisko) .

    toz to w obrobce srebrowej tkwi tyle waloru tonalnego , czern , biel nie do pokazania
    w inny sposob a co dopiero na filmiku sieciowym.
    Mnie smiesza testy aparatow i podawanie przykladow zdejciowych w YT.
    do tego celu wystarczy jakosc komorki .