  • Data: 2023-10-23 09:04:54
    Temat: Re: Seba leciał 314km/h
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/10/2023 18:54, io wrote:
    > A skąd Ty swoje dyrdymały wymyślasz?

    Myślę, że cierpisz na to samo, co większość społeczeństwa. Niemożność
    powiedzenia "nie wiem" i poczekania na jakieś ustalenia zanim
    wyciągniesz wnioski.

    Zauważyłeś, że ja nie wyciągam wniosków, tylko przedstawiam różne
    alternatywy? To jest normalna rzecz, jaką robi rozsądnych człowiek:
    zastanawia się jakie są potencjalne przyczyny jazdy po lewym pasie. Bo
    jest ich wiele i nie zostały wykluczone.

    Typowe dla imbecyli jest natychmiastowe określanie winnych, bez cienia
    dowodów lub logiki, wyłacznie na podstawie swojego debilnego oceniania
    świata, gównianego filmiku na którym nic nie widać i "doświadczenia
    życiowego" wartego mniej niż kabanos w Żabce.

    Spokojnie, ta choroba dotyczy większosci populacji, więc w zasadzie
    nawet nie jest chorobą. Taka już niedoskonałośc galaretki.

    PS. W przypadku BMW też jest alternatywa: pedał gazu zakleszczył się w
    dywaniku, galka od skrzyni biegów zablokowała się, bo wpadła moneta no i
    silnika nie dało się wyłaczyć, bo w tym modelu przestaje wtedy grać
    radio, a akurat leciał nowy kawałek Tigera Bonzo. Tą ewentualność też
    warto sprawdzić, aby mieć pewność, zanim ktoś wyda wyrok na niewinnego
    kierowcę BMW.