  • Data: 2023-10-23 12:18:05
    Temat: Re: Seba leciał 314km/h
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Oct 2023 19:15:28 +0200, heby wrote:

    > Wiec dlaczego jechała?

    > Nie wiem czy coś widzę. Powodów może być kilka. Na przykład omijanie
    > przeszkody lub wyprzedzanie. O ile to w ogóle prawda.
    >
    > Dlatego pytam czy *wiadomo* dlaczego KIA zmieniała pas, albo: dlaczego
    > znajdowała się na lewym pasie. Czy zostało to wyjaśnione?

    Zakladam, ze Seba pędził lewym. Wiec jakby Kia jechała srodkowym (tam
    sa 3), to by wypadku nie było.

    Byc moze kia dostrzegła i chciała zmienic na srodkowy.
    A bmw było juz za blisko i tez zjechalo na srodkowy?
    Po czym ucieklo na lewy, bo jednak ma urwane prawe przednie koło.

    I dlatego trzeba zganiac swiatlami takich, co jadą lewym bez potrzeby
    :-)

    J.