    From: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...
    Date: Tue, 10 Aug 2010 00:56:53 +0200

    On 2010-08-10 00:01, a...@p...pl wrote:

    > W ASO Seata prawie spadlem z fotela, jak pan wyliczal co trzeba i ile
    > kosztuje (ca 1000 zl naliczyl - nie pamieta, ale gdzies mam zapisane).

    1000 zł w sumie za części i wymianę? to chyba niedużo, chociaż nie wiem
    ile kosztuje komplet u Ciebie...

    > Razem z paskiem chce wymieniac takze pompe wodna (od obiegu
    > chlodzenia), napinacz....Co sadzicie o wymianie pompy wodnej,
    > napinacza przy okazji paska?

    powinno się cały komplet i termostat do tego jeśli masz go "pod"
    rozrządem....

    > Jakie paski stosuje Seat (oryginalnie), a jakie rynek niezalezny?

    dobre paski robi Gates, Contitech, rolki napinacze SKF, INA, pompy wody
    są różne opinie - ja mam Rouville, termostat Wahler... na pierwszy
    montaż pewnie też idą ww.

    > zapala mi sie kontrolka oleju (czasami) jak jade po wiekszych
    > rondach/slimakach na autostradach/serpentynach w gorach. Poza tymi
    > przypadkami nie zapala sie wogole. Czy to cos powaznego?

    może po prostu sprawdź poziom oleju w silniku, bo masz go zapewne
    bardzo mało...

    > Czy kontrolka to tylko cisnienie czy takze lepkosc oleju?

    mam nadzieję, że sam nie będziesz wymieniał tego paska...