  • 11. Data: 2009-08-13 19:19:24
    Temat: Re: Se C702 nagrywanie i beep
    Od: "u" <...@w...yz>

    news:1qvos62j70cj5.dlg@lepper.institute.com...
    > nielegalne. Więc domyśl się do którego kraju prawodawstwa telefon będzie
    > dostosowany?

    Spierał się nie będę.
    Producenci telefonów to wprowadzili , by korespondent był informowany o
    nagrywaniu co 20 sekund.
    Wielu na świecie próbuje to wyłączyć (voice recorder beep off)
    http://tinyurl.com/qdugdy

    Która wersja działa dla jakiej wersji firmware nie wiem, bo mi to wyłączenie
    beep zbędne.
    Niech mój korespondent wie, ze go nagrywam, nie będzie wielu bzdur
    pierdolił.

  • 12. Data: 2009-08-13 20:18:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@w...yz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zależy co kto potrzebuje.

    sadziłem ze rozmawiamy o telefonie...

    > Mam rok ten model i czasami zastanawiam się na co by go zamienić.
    > Mi się C702 podoba i na razie następcy nie widzę.

    no to podziwiam
    ja dostaje szału ze wzgledu np na strasznie wolne działanie (czasami jestem
    juz piec klawiszy dalej, a on jeszcze mysli, co wcisnałem 2 sekundy
    wczesniej), ze wzgledu na fakt ze czesto przy korzystaniu ze słuchawek
    bluetooth dostaje takiej zawiechy ze bez wylaczenia i ponownego wlaczenia
    pomimo polaczenia z kims nie działa ani mikrofon ani glosniczek ani
    słuchawka, ze wylacza sie podczas uzytkowania ladowarki samochodowej, ze
    juz dwa razy przez pol roku uzytkowania ładował w serwisie (cos z
    elektronika), ze klawisz 6 i 9 trzeba wcisnac mocniej niz pozostałe zeby
    zadziałał itd.

    Ma na pewno sporo plusów (wlasnie to szybkie wybieranie - telefony innych
    firm tez to maja, bo spotkałem sie po raz pierwszy w c702), super pojemna
    skrzynka na smsy (wlasciwie nie wiem jaki jest limit, a w k750i czesto
    otrzymymwałem info ze skrzynka pełna)

    No i jeszcze do tego takie pierdoły spierniczone w stosunku do porzedniego
    modelu jak wlasnie beepy przy nagrywaniu - kto to, KURWA, wymyslił...?

    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert

  • 13. Data: 2009-08-13 20:33:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To dupy nie zawracaj że potrzebujesz wyjąć beep. Sprzedaj go i kup coś
    > bez beepa, jak ci się uda.

    z róznych wzgledów nie moge sprzedac.
    Dupy nie zawracaj takimi głupkowatymi poradami. ;-P

    > A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
    > go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.

    uwielbiam to, guru internetowy ktory cos sobie ubzdurał i powtarza głupoty
    dodatkowo naskakujac na interlokutora.
    Mistrzu klawiatury - stawiam skrzynke piwa, jak wskazesz przepis ktory do
    nagrywania rozmowy nakazuje mi uzyskac zgode mojego rozmowcy.
    A co tam - 2 skrznki.

    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 14. Data: 2009-08-13 20:44:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 20:33:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Mistrzu klawiatury - stawiam skrzynke piwa, jak wskazesz przepis ktory do
    > nagrywania rozmowy nakazuje mi uzyskac zgode mojego rozmowcy.
    > A co tam - 2 skrznki.

    Twelve states currently require that BOTH or ALL parties consent to the
    recording. These states are:
    California
    Connecticut
    Florida
    Illinois
    Maryland
    Massachusetts
    Michigan
    Montana
    Nevada
    New Hampshire
    Pennsylvania
    Washington

    Germany is a two party consent state. Telephone recording without two or
    more parties consents is a criminal act according to Sec. 201 to German
    Criminal Code [1] - violation of the confidentiality of the spoken word.

    Odezwij się na priva, podam namiary, gdzie masz dostarczyć piwo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-08-13 21:22:31
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Twelve states currently require that BOTH or ALL parties consent to the
    > recording. These states are:

    Ciekaw jestem jak to wygląda w świetle polskiego prawa i, co mnie
    ciekawi jeszcze bardziej, czy po wyrażeniu zgody na nagrywanie w jakimś
    biurze obsługi/banku mogę sam nagrywać rozmowę?

    W końcu warunek że obie strony wiedzą że rozmowa jest nagrywana i
    wyraziły na to zgodę jest bez wątpienia spełniony.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 16. Data: 2009-08-13 22:00:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 23:22:31 +0200, Borafu napisał(a):

    > Ciekaw jestem jak to wygląda w świetle polskiego prawa i, co mnie
    > ciekawi jeszcze bardziej, czy po wyrażeniu zgody na nagrywanie w jakimś
    > biurze obsługi/banku mogę sam nagrywać rozmowę?

    http://www.rpo.gov.pl/index.php?akcja=pokaz_strone&i
    d_strony=2365

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-08-13 22:35:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 20:22:59 +0200, u napisał(a):

    > Na świecie może tak, w Polsce nie .
    > Od czasów awantury z dyktafonem Ziobro sprawa była maglowana.
    > Własnego rozmówcę możesz nagrywać do woli czymkolwiek i jeszcze zanieść do
    > sądu jako dowód, a sąd może uwzględnić .
    > Komórki przeciętne mają dyktafony, ale lepszy rydz niż nic.

    Ale sprzedaż w Polsce to mniej więcej sprzedaż w kilku Pierdziszewach
    Górnych Niemiec czy USA, gdzie - jak podawałem - jest albo bywa to

  • 18. Data: 2009-08-14 07:03:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > spoken word.
    >
    > Odezwij się na priva, podam namiary, gdzie masz dostarczyć piwo.

    spoko, jak tylko telefony SE c702 beda sprzedawane z polskim
    oprogramowaniem w tych stanach - masz piwo.
    Na razie sadziłem, iz oczywistym jest, ze pytanie brzmi: po co "w POLSCE"
    beepanie. Bo to, ze wymysla cos takiego amerykusy wcale mnie nie dziwi, ale
    na szczescie z ich systemem prawnym nie musze miec nic wspolnego.
    Troche bardziej dziwia mnie Niemcy ale cóz - nadal to nie Polska...

    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki

  • 19. Data: 2009-08-14 07:03:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    >
    > W końcu warunek że obie strony wiedzą że rozmowa jest nagrywana i
    > wyraziły na to zgodę jest bez wątpienia spełniony.

    w Polsce nie masz zadnego obowiazku mowienia swojemu rozmówcy, ze nagrywasz
    rozmowe, tym bardziej uzyskiwania zgody.

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 20. Data: 2009-08-14 07:03:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Odezwij się na priva, podam namiary, gdzie masz dostarczyć piwo.

    teraz jeszcze zauwazyłem, ze propozycja była skierowana do Janeo - niemniej
    podtrzymuje ja - jak wskazesz po co w Polsce beepanie (znaczy ktory przepis
    tego wymaga - piwo jest twoje :))

    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
    'wali' i mam ja gdzies" MikeXex