  • 21. Data: 2009-08-14 07:03:51
    Temat: Re: Se C702 nagrywanie i beep
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://www.rpo.gov.pl/index.php?akcja=pokaz_strone&i
    d_strony=2365

    czyli piwa jednak nie bedzie ;-)

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare

  • 22. Data: 2009-08-14 07:03:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale sprzedaż w Polsce to mniej więcej sprzedaż w kilku Pierdziszewach
    > Górnych Niemiec czy USA, gdzie - jak podawałem - jest albo bywa to
    > nielegalne. Więc domyśl się do którego kraju prawodawstwa telefon
    > będzie dostosowany?

    to niech sobie oprogramowanie zmienia.
    Zwracam tylko uwage ze np w se k750i nie ma beepaia, wiec DA SIE!

    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    La Rochefoucauld

  • 23. Data: 2009-08-14 07:23:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 07:03:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > teraz jeszcze zauwazyłem, ze propozycja była skierowana do Janeo - niemniej
    > podtrzymuje ja - jak wskazesz po co w Polsce beepanie (znaczy ktory przepis
    > tego wymaga - piwo jest twoje :))

    Pokaż telefon produkowany tylko dla Polski (i z dyktafonem) to ja ci
    postawię piwo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2009-08-14 07:31:32
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > to niech sobie oprogramowanie zmienia.
    > Zwracam tylko uwage ze np w se k750i nie ma beepaia, wiec DA SIE!

    Jak to nie ma?? Wlasnie wyciagnalem swojego starego k750i i jest.

    Jingiel

  • 25. Data: 2009-08-14 07:36:23
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    >to niech sobie oprogramowanie zmienia.
    >Zwracam tylko uwage ze np w se k750i nie ma beepaia, wiec DA SIE!
    Jak nie ma jak ma!
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 26. Data: 2009-08-14 07:37:35
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Mistrzu klawiatury - stawiam skrzynke piwa, jak wskazesz przepis ktory do
    > nagrywania rozmowy nakazuje mi uzyskac zgode mojego rozmowcy.
    > A co tam - 2 skrznki.

    Na wstępie warto przytoczyć orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Warszawie z
    dnia 6 lipca 1999 r., sygn. akt I ACa 380/99 zgodnie, z którym ochroną
    artykułem 23 kodeksu cywilnego objęte jest prawo do swobody wypowiedzi,
    wyboru rozmówcy i tajemnicy rozmowy.

    Dalej stawiasz??

  • 27. Data: 2009-08-14 08:00:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jingiel wrote:

> [...]
    > dnia 6 lipca 1999 r., sygn. akt I ACa 380/99 zgodnie, z którym ochroną
    > artykułem 23 kodeksu cywilnego objęte jest prawo do swobody wypowiedzi,

    To może rzeczywiście przeczytaj najpierw to orzeczenie.

    "W 1995 r. pozwana zainstalowała urządzenie podsłuchowe w mieszkaniu
    zajmowanym przez powódkę. Przy pomocy tego urządzenia dokonała
    utrwalenia na taśmie magnetofonowej prywatnych rozmów powódki."

    Czym innym jest podsłuch, czym innym nagrywanie *własnych* rozmów.

    M.

  • 28. Data: 2009-08-14 08:21:48
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > http://www.rpo.gov.pl/index.php?akcja=pokaz_strone&i
    d_strony=2365

    Właśnie tego szukałem, ale jak widać słabo.

    Dziękuję bardzo
    --
    Borafu

  • 29. Data: 2009-08-14 13:33:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Aug 2009 09:37:35 +0200, Jingiel wrote:

> [...]
    >dnia 6 lipca 1999 r., sygn. akt I ACa 380/99 zgodnie, z którym ochroną
    >artykułem 23 kodeksu cywilnego objęte jest prawo do swobody wypowiedzi,

    Mozna prosic o link lub tresc, zeby choc przeczytac do jakiej sytuacji
    sie orzeczenie odnosilo ?

    Jak na razie w kodeksie karnym nie ma "kto nagrywa swoja rozmowe bez
    zgody drugiego rozmowcy .. "

    J.

  • 30. Data: 2009-08-14 15:03:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail X...@X...XX napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jak to nie ma?? Wlasnie wyciagnalem swojego starego k750i i jest.

    no to ja miałem jakis dziwny model bo mój nie pikał...
    Przy okazji sprawdze jeszcze k510 oraz Nokie 6310i.

    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.