    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Se C702 nagrywanie i beep
    Date: Thu, 13 Aug 2009 20:33:33 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail j...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To dupy nie zawracaj że potrzebujesz wyjąć beep. Sprzedaj go i kup coś
    > bez beepa, jak ci się uda.

    z róznych wzgledów nie moge sprzedac.
    Dupy nie zawracaj takimi głupkowatymi poradami. ;-P

    > A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
    > go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.

    uwielbiam to, guru internetowy ktory cos sobie ubzdurał i powtarza głupoty
    dodatkowo naskakujac na interlokutora.
    Mistrzu klawiatury - stawiam skrzynke piwa, jak wskazesz przepis ktory do
    nagrywania rozmowy nakazuje mi uzyskac zgode mojego rozmowcy.
    A co tam - 2 skrznki.

    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis