  • 31. Data: 2009-08-14 15:03:52
    Temat: Re: Se C702 nagrywanie i beep
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pokaż telefon produkowany tylko dla Polski (i z dyktafonem) to ja ci
    > postawię piwo.

    ale przeciez nie chodzi o telefon tylko o oprogramowanie, a ono nie tylko
    dla Polski jest inne ale wrecz dla poszczególnych operatorów, prawda?

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

  • 32. Data: 2009-08-14 15:06:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 15:03:52 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > ale przeciez nie chodzi o telefon tylko o oprogramowanie, a ono nie tylko
    > dla Polski jest inne ale wrecz dla poszczególnych operatorów, prawda?

    I dla Polski te wszystkie języki które są w menu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 33. Data: 2009-08-14 15:18:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail X...@X...XX napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Na wstępie warto przytoczyć orzeczenie Sądu Apelacyjnego w Warszawie z
    > dnia 6 lipca 1999 r., sygn. akt I ACa 380/99 zgodnie, z którym ochroną
    > artykułem 23 kodeksu cywilnego objęte jest prawo do swobody
    > wypowiedzi, wyboru rozmówcy i tajemnicy rozmowy.

    oczywiscie.
    Co ci wyszło z tego orzeczenia? Ze nie wolno nagrywac własnych rozmów?

    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    Jan Jakub Rousseau

  • 34. Data: 2009-08-15 11:48:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I dla Polski te wszystkie języki które są w menu?

    nie mowie ze wszystko jest pisane dla konkretnego kraju, tylko ze sa
    wprowadzane zmiany.
    A skoro sa wprowadzane zmiany to jaki problem wprowadzic jedna dodatkowa.

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr

  • 35. Data: 2009-08-15 12:05:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 11:48:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > nie mowie ze wszystko jest pisane dla konkretnego kraju, tylko ze sa
    > wprowadzane zmiany.
    > A skoro sa wprowadzane zmiany to jaki problem wprowadzic jedna dodatkowa.

    Ale takie funkcje zostaną pozostawione jako dupochron - za zablokowanie
    nikt się nie będzie procesował, a jak jakis kraj zmieni prawo, to nie
    trzeba będzie na gwałt zmieniac softu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 36. Data: 2009-08-15 15:27:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > zablokowanie nikt się nie będzie procesował, a jak jakis kraj zmieni
    > prawo, to nie trzeba będzie na gwałt zmieniac softu

    aha
    a jak zmieni sie u nas prawo to wtedy to prawo działa wstecz i na gwałt
    trzeba byłoby zmieniac oprogramowanie w komórkach sprzedawanych jeszcze za
    czasów poprzednich unormowan?
    Uwielbiam, jak głupkowate decyzje, tudziez zwykły brak profesjonalizmu i
    zwiazane z tym przeoczenia wyjasnia sie dbaniem o dobro klienta czy nawet
    firmy.
    Z ciekawosci - nie uwzglednienie polskich znaków w szybkim wyszukiwaniu to
    tez z mysla o przyszłej zmianie naszego alfabetu?

  • 37. Data: 2009-08-15 16:16:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 15:27:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > a jak zmieni sie u nas prawo to wtedy to prawo działa wstecz i na gwałt
    > trzeba byłoby zmieniac oprogramowanie w komórkach sprzedawanych jeszcze za
    > czasów poprzednich unormowan?

    Tak, dokładnie. Bo producent już mógł je sprzedać, ale mogą wciąz leżeć u
    operatora na magazynie.
    Zresztą jak pisałem - oprogramowanie z pikaniem pasuje do każdego kraju.
    Modyfikowanie żeby nie pikało to są już dodatkowe koszta. Plus potencjalnie
    kolejne w razie zmiany przepisów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 38. Data: 2009-08-15 17:57:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > kraju. Modyfikowanie żeby nie pikało to są już dodatkowe koszta. Plus
    > potencjalnie kolejne w razie zmiany przepisów.

    aha, bardzo wygodnie odpowiedziales na 1/3 posta.
    To zeby przyczepic sie juz ostatecznie - na kiedy przewidywana jest ta
    zmiana przepisów w Polsce?

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !

  • 39. Data: 2009-08-15 18:57:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 17:57:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > aha, bardzo wygodnie odpowiedziales na 1/3 posta.
    > To zeby przyczepic sie juz ostatecznie - na kiedy przewidywana jest ta
    > zmiana przepisów w Polsce?

    Jak już któregoś pięknego dnia zrozumiesz te cztery zdania powyżej,
    zapraszam ponownie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 40. Data: 2009-08-17 09:51:19
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Janeo <j...@g...com> Odpowiedz na news:7cd1829a-cfdf-4110-b173-
    5...@h...googlegroups.com:

    > A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
    > go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.

    A możesz podać o jakim prawie piszesz?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski