  • 1. Data: 2012-04-29 21:31:53
    Temat: Scenka rodzajowa z wrocławskiego Motobazaru
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    Miałem okazję zaobserwować dziś ciekawą scenkę rodzajową na wrocławskim
    Motobazarze. Mnie rozbawiła, może komuś też poprawi humor, więc pozwolę
    sobie ją przytoczyć:

    Para (tradycyjna, czyli ona i on), w średnim wieku, prawdopodobnie dopiero
    zaczynającą swoją przygodę z jednośladami, kupuje kaski. Kobieta, po
    przymiarkach, stwierdziła, że dany model i rozmiar jej pasuje, mężczyźnie
    coś ,,nie podchodzi", więc prosi sprzedawcę o inny model. Na co ona, z
    oburzeniem: to znaczy, że będziemy mieli różne kaski?! Co ty sobie myślisz!
    To jak my będziemy wyglądać?!

    --
    Yorick
    LS 650

  • 2. Data: 2012-04-29 23:55:44
    Temat: Re: Scenka rodzajowa z wrocůawskiego Motobazaru
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uýytkownik "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisaů w
    wiadomoúci

    > oburzeniem: to znaczy, ýe bćdziemy mieli róýne kaski?! Co ty sobie
    > myúlisz!

    co w tym dziwnego?

  • 3. Data: 2012-04-30 09:10:00
    Temat: Re: Scenka rodzajowa z wrocławskiego Motobazaru
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-29 21:31, Yorick pisze:
> [...]
    > oburzeniem: to znaczy, że będziemy mieli różne kaski?! Co ty sobie myślisz!

    "Jak reklama prezerwatyw" ;D (c) Mlode Wilki

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2012-04-30 10:20:17
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 29 - 04 - 2012 (niedziela) o godzinie 23:55, Arbiter napisał(a):

    > co w tym dziwnego?

    Kiedyś myślałem, że ciuchy motocyklowe i kask dobiera się głównie po to,
    żeby było wygodnie i w miarę bezpiecznie. Jakoś nie wpadłem do tej pory na
    pomysł, że podstawowym kryterium wyboru może być to, aby się plecaczek
    dobrze komponował z kierowcą...

    PS. Przepraszam za złe kodowanie w poprzednim poście, poprawiłem, powinno
    już być OK.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 5. Data: 2012-04-30 11:29:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-30 10:20, Yorick pisze:

> [...]
    > żeby było wygodnie i w miarę bezpiecznie. Jakoś nie wpadłem do tej pory na
    > pomysł, że podstawowym kryterium wyboru może być to, aby się plecaczek

    Ok, nie znasz się na modzie ani nie masz poczucia estetyki. Da się z tym
    żyć. Ale po co zaraz dorabiać do tego teorię?

  • 6. Data: 2012-04-30 14:52:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/30/2012 11:29 AM, Marcin N wrote:

    > Ok, nie znasz się na modzie ani nie masz poczucia estetyki. Da się z tym
    > żyć. Ale po co zaraz dorabiać do tego teorię?

    No dla niektórych wystarczy żeby mieli super-hiper ładne fatałaszki
    koniecznie z aktualnej kolekcji i ładnie wyglądający motur, który nie
    koniecznie musi jeździć.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-04-30 16:17:21
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-30 14:52, AZ pisze:

    > No dla niektórych wystarczy żeby mieli super-hiper ładne fatałaszki
    > koniecznie z aktualnej kolekcji i ładnie wyglądający motur, który nie
    > koniecznie musi jeździć.

    Przy czym wygladaja jak Warszawiacy na Krupowkach zima.. ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 8. Data: 2012-04-30 17:43:52
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 30 - 04 - 2012 (poniedziałek) o godzinie 14:52, AZ napisał(a):

    > No dla niektórych wystarczy żeby mieli super-hiper ładne fatałaszki
    > koniecznie z aktualnej kolekcji i ładnie wyglądający motur, który nie
    > koniecznie musi jeździć.

    Zdaje się, że jest to zjawisko dotykające wielu sfer życia. Niedawno na
    grupie gitarowej ktoś zamieścił świetną opowieść o tym, jak sprzedawał
    swoją gitarę - kupujący, który się do niego zgłosił, nie próbował jej
    ogrywać w jakiś szczególny sposób, tylko długie kwadranse przymierzał ją
    przed lustrem ...

    Może salony motocyklowe też powinny pójść tym tropem i poustawiać obok
    sprzedawanych motocykli wielkie lustra, żeby potencjalni klienci przede
    wszystkim mogli się obejrzeć na tle wybranych maszyn? ;-)

    --
    Yorick
    LS 650

  • 9. Data: 2012-04-30 18:16:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisał w
    wiadomości news:86vdn80dl418$.e2gmk1lx7shs$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > sprzedawanych motocykli wielkie lustra, żeby potencjalni klienci przede
    > wszystkim mogli się obejrzeć na tle wybranych maszyn? ;-)

    Jakie kurwa znowu zjawisko? Sie przyjebałeś bo chyba motóra nie masz to
    piszesz zamiast jeździć. Co w tym złego, że ktoś ma kasę i chce wszystko
    mieć dopasowane? Jak masz to w dupie to załóż gumofilce w których chodzisz
    na codzień, do tego kufajke, spodnie czerwone leginsy, babe odpierdol w
    futro z norek, żeby jej nie wiało a na łby se pozakładajcie nocniki. Po
    cholere wyglądać, liczy się przecież frajda z jazdy...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2012-04-30 19:39:30
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 30 Kwi, 18:16, "Grzybol wrotki:

    > na łby se pozakładajcie nocniki. Po cholere wyglądać, liczy się przecież frajda z
    jazdy...

    Grzybol wez siem odpierdol od motocyklowej haute couture , pro fanie.
    Niektore jezdzom w nocnikach ale to siem zowie styl czoperowy :-)

    Pozdr
    Mnich