eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySaxo 1.1Pb lub 1.5ONRe: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
    Date: Wed, 30 Jun 2010 12:43:20 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <i0fakp$j0j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i0av02$ltp$1@news.onet.pl> <4c2902c3$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0b1uh$usd$2@news.onet.pl> <4c290dcb$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0clgq$93r$1@inews.gazeta.pl>
    <4c2a04f3$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@l...institute.com> <i0f49h$plu$1@inews.gazeta.pl>
    <i0f4e1$q02$1@inews.gazeta.pl> <1ebtppeta0yqq$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1277898201 19475 194.80.173.254 (30 Jun 2010 11:43:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jun 2010 11:43:21 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <1ebtppeta0yqq$.dlg@lepper.institute.com>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293362
    [ ukryj nagłówki ]

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:1ebtppeta0yqq$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Wed, 30 Jun 2010 10:57:20 +0100, kamil napisał(a):
    >
    >> Nowy Fiat 500 w crash testach wypada o niebo lepiej w porownaniu do tego
    >> SAXO:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=aWddVO_zel4
    >>
    >> Tutaj ten sam Fiat 500 spotyka SUVa:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ
    >>
    >> Nie chce wiedziec, jak saxofon po czyms takim bedzie wygladal.
    >
    > W ogóle wygląda, że niewiele chcesz wiedzieć, bo jakbyś choć troche
    > chciał,
    > to byś coś wiedział.
    > Np wiedziałbyś, że porównywanie konstrukcji z pierwszej połowy lat 90 z
    > konstrukcją z drugiej połowy lat 2000 jest dosyć żałosne i żenujące.
    > Żałosne dla porównującego i żenujące dla tych co muszą te teksty czytać.
    > Tu jest crash test Saxo:
    > http://www.youtube.com/watch?v=M3FdnWU5ecg
    > nie jest imponująco... ale...
    > tu jest test sporo lat młodszego Freelandera (wprowadzony na rynek rok
    > przed wycofaniem Saxo, więc technologicznie przepaść):
    > http://www.youtube.com/watch?v=LMH6k06Lu8Q&feature=r
    elated

    Freelander 1.8 - 1457kg. Saxo 1.1 - 805kg. Jesli sadzisz, ze ten Freelander
    trafiajac w lekkie saxo, ktore po trafieniu poleci w druga strone bedzie
    wygladal identycznie, jak po trafieniu w sciane to sie grubo mylisz.
    Udowodnilem to juz filmem z 500-tka walaca w Q7.




    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: