  • 31. Data: 2009-11-26 11:46:38
    Temat: Re: Sandisk SD Ultra II vs Extreme III
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <helmhj$gu3$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    > Mowimy o SDHC? Może sprzedwaca ma do kitu czytnik? Albo podrabiane karty?

    <http://allegro.pl/item817602007_sdhc_4gb_ultra_ii_1
    5mb_s_sandisk_sklep_w
    _wa.html>

    TA

  • 32. Data: 2009-11-26 12:43:18
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

    > <http://allegro.pl/item817602007_sdhc_4gb_ultra_ii_1
    5mb_s_sandisk_sklep_w
    > _wa.html>

    Tam właśnie kupiłem swoją SDHC Sandisk Ultra II 16GB i ma ona 18MB/s zapisu
    i odczytu.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 33. Data: 2009-11-26 23:33:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <heltt2$lgc$1@nemesis.news.neostrada.pl>,

    > Tam właśnie kupiłem swoją SDHC Sandisk Ultra II 16GB i ma ona 18MB/s zapisu
    > i odczytu.

    To ja juz nie wiem :-(
    Jestes pewien wynikow?

    No bo sa jescze nowsze Ultra, tegoroczne. One nie maja juz II w mazwie.
    Podobnie jak nowe Extreme nie maja juz IV.

    TA

  • 34. Data: 2009-11-27 08:31:37
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > To ja juz nie wiem :-(
    > Jestes pewien wynikow?

    Jestem w 100% i, że sprzedawca i sklep ten sam też :-) Dla przypomnienia:
    http://img211.imageshack.us/img211/3613/sdhcsandisku
    ltra216gb.png

    > No bo sa jescze nowsze Ultra, tegoroczne. One nie maja juz II w mazwie.
    > Podobnie jak nowe Extreme nie maja juz IV.

    Tego nie wiem. Kupiłem te 16GB za jakieś 130zł i przy obecnych cenach nie
    jestem zainteresowany dalszymi testami kart :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 35. Data: 2009-11-27 12:39:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" napisał

    > Jestem w 100% i, że sprzedawca i sklep ten sam też :-) Dla przypomnienia:
    > http://img211.imageshack.us/img211/3613/sdhcsandisku
    ltra216gb.png

    Jaki masz czytnik ?

    adam

  • 36. Data: 2009-11-27 19:54:47
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:4b0fc8a2$...@n...home.net.pl...
    > Użytkownik "Mikołaj Tutak" napisał

    ltra216gb.png

    > Jaki masz czytnik ?

    O panie... ja mam masę czytników ;-) To był chyba wewnętrzny Apacer AE161,
    ale na każdym średnio porządnym powinno być podobnie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 37. Data: 2009-11-28 00:49:24
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    >
    > O panie... ja mam masę czytników ;-) To był chyba wewnętrzny Apacer AE161,
    > ale na każdym średnio porządnym powinno być podobnie.

    Cholera... szukam jakiegoś pewniaka bo mam takie padło, że obojętne z czym,
    chodzi na ćwierć gwizdka.
    Aktualnie nawet zdaje się zginął - będzie pretekst do kupienia nowego, tylko
    jakiego...
    Gorzej, że zginął z Extreme3...

    adam

  • 38. Data: 2009-11-28 20:10:20
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:4b10739c$...@n...home.net.pl...

> [...]
    > czym, chodzi na ćwierć gwizdka.
    > Aktualnie nawet zdaje się zginął - będzie pretekst do kupienia nowego,

    Szukaj czegoś z UDMA dla CF, ale to tylko z zewnętrznych widziałem.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj