  • 21. Data: 2009-11-05 10:05:39
    Temat: Re: Sandisk SD Ultra II vs Extreme III
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Ale skoro poprzednik prosi, żeby się nie ograniczać... ;)
    >
    > BTW: jak ktoś osiąga *zapis* >=25MB/s, to poproszę o pochwalenie
    > się jaką kartą i jakim czytnikiem.

    A-Data 266x w trybie UDMA na przejsciówce IDE. Musze sprawdzić ja jeszcze na
    czytniku USB z trybem UDMA.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 22. Data: 2009-11-05 10:06:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    pl...

    > Sprzedawcy twierdza ze 30. Ale ja tego testowac dla was nie bede.
    > W ogole to mysle o przejsciu w celach oszczednosciowych na Ultra II.
    > Musze kupic z 5x4GB.

    Ultra II (ta z napisem 15MB/s) wysiąga około 18MB/s przy odczycie i zapisie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 23. Data: 2009-11-05 14:21:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcu8nd$cdo$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    pl...

    > Ultra II (ta z napisem 15MB/s) wysiąga około 18MB/s przy odczycie i zapisie.

    O, to mi calkiem wystarcza.
    A jak to jest z pozostalymi cechami? Niezawodnosc, odpornosc na
    temperatury, etc? Bo Extreme reklamuja, a o Ultra nie mowia...

    No i czy ktos widzial/uzywal mitycznych Extreme IV??

    TA

  • 24. Data: 2009-11-05 14:35:59
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

    > O, to mi calkiem wystarcza.
    > A jak to jest z pozostalymi cechami? Niezawodnosc, odpornosc na
    > temperatury, etc? Bo Extreme reklamuja, a o Ultra nie mowia...

    Moja jeszcze nie zawiodła ;)

    > No i czy ktos widzial/uzywal mitycznych Extreme IV??

    Przy tej cenie i praktycznie tej samej predkosci (czytniki SD 30MB/s to
    jakis bialy kruk jest) to ja nie widzę potrzeby uzywania Extreme...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 25. Data: 2009-11-06 22:48:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcuogg$nki$1@nemesis.news.neostrada.pl>,

    > Moja jeszcze nie zawiodła ;)

    Ale testowales ja w temp. -15 do +85?

    > Przy tej cenie i praktycznie tej samej predkosci (czytniki SD 30MB/s to
    > jakis bialy kruk jest) to ja nie widzę potrzeby uzywania Extreme...

    Extreme III sa 20% drozsze i 20% szybsze.
    Pozostaje jeszcze sprawa tych warunkow pracy (temperatury).
    W Extreme sie tym chwala. W Ultra ani slowa...

    TA

  • 26. Data: 2009-11-07 20:03:26
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > Ale testowales ja w temp. -15 do +85?

    No jakoś nie bardzo. Ja kart używam w aparacie do zapisu zdjęć przy -15 i
    +85 to ja mam inne hobby ;-)

    Mówimy o SD? To ceny są takie dla 4GB:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/16/comp/128029
    http://www.skapiec.pl/site/cat/16/comp/674984

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 27. Data: 2009-11-09 00:36:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd4ke6$bo6$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > No jakoś nie bardzo. Ja kart używam w aparacie do zapisu zdjęć przy -15 i
    > +85 to ja mam inne hobby ;-)

    E, to zadne extremum.
    -15 to normalna temperatura w zimie.
    +85 to lekka przesada, ale aparat pewnie moze sie rozgrzac w sloncu do
    takiej temperatury.
    Inna sprawa to oczywiscie trzymanie kart w takich temperaturach...

    > Mówimy o SD? To ceny są takie dla 4GB:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/16/comp/128029
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/16/comp/674984

    OK. Ale ja mowilem o nowych Ultrach i starych Extreme.

    TA

  • 28. Data: 2009-11-09 15:34:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Nov., 02:53, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    > Czy ktos uzywa?
    > Czy sa wiec jakies roznice poza predkoscia (no i nazwa :-)
    > Bo ja wiem... wykonanie, trwalosc, niezawodnosc?
    > Karty Extreme III reklamowane sa ze testowane w tempereturach od -15 do
    > +85. Czy to znaczy ze Ultra dwa maja jakis mniejszy zakres
    > dopuszczalnych temperatur? Moze ktos znalazl, bo sie tym nie chwala?
    >
    > Czy zwrociliscie uwage ze karty Extreme IV 30MB/s jakos sie nie
    > przyjely? Myslalem, ze calkiem wypra te 20MB/s, a tu juz rok mija i w
    > sklepach wciaz widac glownie te 'stare'.

> [...]

    gdzies ostatnio mimo woli natknalem sie na test roznych kart.
    wynik byl taki ( przy uzyciu c7d i nd3oos) , ze wzrost szybkosci
    zapisu byl widoczny w przypadku zdjec zapisywanych w jpeg ( szybkosc
    zapisu byla mierzona liczba zapisanych zdjec w jednostce czasu) . dla
    raw nie bylo zadnych roznic.

  • 29. Data: 2009-11-26 02:20:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd4ke6$bo6$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    No, tak. Prawie juz kupilem.
    Ale w opisie sprzedawcy wyraznie napisane: odczyt 15MB/s, zapis 9MB/s.
    To jednak spora roznica w stosunku do twojch wynikow.
    Czy to mozliwe zeby sprzedawca tak zanizal parametry?

    TA

  • 30. Data: 2009-11-26 10:21:36
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > To jednak spora roznica w stosunku do twojch wynikow.
    > Czy to mozliwe zeby sprzedawca tak zanizal parametry?

    Mowimy o SDHC? Może sprzedwaca ma do kitu czytnik? Albo podrabiane karty?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj