  • Data: 2014-06-05 11:36:55
    Temat: Re: Samyang - co sądzicie o obiektywach?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-05 01:30, Mariusz [mr.] pisze:

    > Hmm, może mają jakieś walnięte sztuki i wysyłają każdemu, póki komuś
    > nie będzie chciało się odesłać, albo wykorzystają czyjąś niewiedzę, kto
    > uzna, że "najpewniej tak musi być"...

    Cholera wie... Nie dojdę ich polityki. Jednakże na plus jest to, że mnie
    ostrzegali iż może nie być różowo. Na minus, że dopiero po wymianie na
    drugą sztukę, która była mniej - ale również wadliwa.

    > Opisujemy tu czasem "jakość" niektórych serwisów, to i ich pochwal,
    > co to za sklep... :)

    Oto link do sklepu i produktu:

    http://fotozakupy.pl/obiektyw/samyang-8-mm-f-3-5-asp
    herical-if-mc-fish-eye-cs-ii,9355s