  • Data: 2009-12-10 06:33:46
    Temat: Re: Samyang - bedzie ciekawiej
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał:

    > A ja się bawiłem 8mm na E400 i efekty były bardzo przyjemne. Wszystko
    ostre
    > w całym zakresie, a jak się naprostuje to wychodzi całkiem używalne ~12mm.
    > [...]

    W prostowanie w komputerze się nie bawiłem (5 lat temu gdy przymierzałem
    Zenitara do lustrzanki cyfrowej nie miałem dostępu do takiego
    oprogramowania), zatem nie podejmuję się oceny jego efektów. Oceniałem efekt
    uzyskiwany na zdjęciach bezpośrednio z aparatu - bez żadnych korekcji
    geometrii.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)